וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-מכבי ת"א: שבחון יפתח במקום כחלון החולה

כחלון היה אמור להחליף את שבחון בהרכב, אך גם הוא וגם קומאץ' חולים ולא ישחקו. מאיוקה חלוץ בודד (20:00, ע' 1)

לאחר איבוד הנקודות הראשונות בקריירה של דוד אמסלם מול הפועל רמת גן בשבוע שעבר, ולפני השבוע הקריטי ביותר לגורל העונה של בית"ר ירושלים, בקבוצה מבינים כי חשוב להגיע מרוכזים לכל אחד משלושת המשחקים מול התל אביביות (מכבי מחר, 20:00, ערוץ 1, ובשבוע הבא והפועל ביום שלישי בגביע) ולא לראות את שלושת המשחקים כמכלול. אמסלם עצמו כינס את השחקנים לפני האימון המסכם והסביר להם זאת. "עוד לפני הגביע יש לנו הזדמנות גדולה לסיים את הליגה הסדירה במקום השלישי ואנחנו צריכים לנצל אותה", הסביר. "אני לא רוצה לדבר על משחק הגביע, אבל אני חושב שאיך שניראה בשבת ישפיע על איך שניראה מול הפועל תל אביב".

"זה שמכבי תל אביב מגיעה אחרי הפסדים לא אומר דבר לגבי המשחק מחר", הבהיר אמסלם לשחקנים. "גם לנו הייתה ירידה ביכולת מול רמת גן ואני רוצה שנחזור לעצמנו". למרות דבריו של המאמן, הוא מבין כי שלושה משחקים קשים בתוך שבוע עשויים להיות יותר מדי ועל כן שוקל המאמן הצעיר לתת מחר מנוחה לחלק משחקני ההרכב. קובי מויאל, שיחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב בגלל צהובים יפתח, אך תומר בן יוסף צפוי לחזור להרכב על חשבון שמעון גרשון או אריק בנאדו שיזכו למנוחה.

באגפים יחזור אמסלם לשורשים ויפתח עם אלירן דנין ואיתן טיבי, לאחר שבמשחק מול הפועל רמת גן ניסה מערך של שלושה בלמים ופתח באגף ימין עם חן עזריאל, שבעצמו ימשיך בהרכב אך בקישור.

עם זאת, אמסלם עדיין לא החליט סופית לגבי ההרכב ורק מחר סמוך לשעת המשחק יחליט מי יפתח. המאמן הבהיר לשחקניו כבר ביומו הראשון במשרה כי רק מי שטוב באימונים יפתח בהרכב, כשבנוסף הוא שוקל לתת מנוחה לעוד מספר שחקני הרכב.

יו"ר המועדון איציק קורנפיין התראיין היום לרדיו ירושלים והתייחס לערפל הכבד סביב עתיד הקבוצה. "אנחנו לא מצליחים לנתק את העיקולים של ארקדי גאידמק על בית"ר משאר הנכסים והגענו למסקנה שהדרך היחידה היא פתרון כולל", הסביר שוער העבר. "אני שומע מעורך הדין של ארקדי שהדברים קרובים עד כדי סיכום. מבחינת בית"ר ירושלים יש 4 נושים".

"אי אפשר להכין את בית"ר לעונה הבאה", הודה היו"ר. "אני לא יודע מי יהיה כאן בעונה הבאה. יכול להיות שיגיע לכאן בעל בית חדש שיחליט על דברים אחרים לגמרי. לי אסור משפטית לעשות שום פעולה לגבי שנה הבאה. כשחתמנו על ההסכם בין בית"ר ירושלים לארקדי גאידמק וגומא אגיאר הובהר שם שאין לי אפשרות לקחת החלטות לגבי שחקנים ומאמן לשנה הבאה .כשלקחנו את ההחלטה הזאת גומא לא רצה שאחרי חודשיים אצור לו התחייבויות ארוכות טווח, גאידמק מאותה הסיבה לא רצה גם הוא שייווצרו התחייבויות נוספות".

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, עמית בן שושן, חן עזריאל, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

גם במכבי יודעים: "הבטחת המקום השלישי קריטית"

מכבי תל אביב סיימה אמש (שישי) את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים מחר בטדי. הצהובים זקוקים לנקודה אחת בכדי להבטיח את המקום השלישי לקראת פתיחת הפלייאוף העליון בשבוע הבא. מכבי מגיעה לטדי במומנטום שלילי מאוד, כאשר ההפסד לאחי נצרת במחזור שעבר סגר שבעה משחקים ללא נצחון בליגה, מתוכם חמישה הפסדים.

מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, יערוך מחר שלושה שינויים בהרכב ורובם בחלק האחורי. רונאלד ראלדס ורוני גפני ישובו להרכב אחרי שסיימו לרצות עונשי הרחקה, בעוד איגור טומאסיץ' יוסט בחזרה לעמדת הבלם ודור מלול יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של יובל שפונגין הפצוע, שלא יהיה בסגל. שרן ייני ישוב להרכב במקומו של איליה יברויאן, ותמיר כחלון היה אמור להחליף את יוסי שבחון, אך גם הוא וגם קומאץ' חולים, וככל הנראה לא ייראו דשא. עמנואל מאיוקה יפתח כחלוץ בודד בחוד.

באסיפת הוידאו לקראת המשחק צפו השחקנים בתקציר משחק הגביע בטדי מלפני שבועיים. "אנחנו חייבים לעצור את שרשרת המשחקים ללא נצחון", אמר גורם בקבוצה. "הבטחת המקום השלישי קריטית כדי שנשחק כמה שיותר משחקים בבלומפילד בפלייאוף. אם נהיה ממושמעים הגנתית ואחראיים מבחינה טקטית, נוכל לחזור עם תוצאה טובה מטדי", הוסיף הגורם.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, איגור טומאסיץ', רונלד ראלדס, רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully