וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "הניצחון הזה החזיר אותי לימי חולון הטובים"

8.4.2010 / 22:05

המאמן התמוגג מהניצחון על נתניה. אלפסי: "קשה לדבר על פיינל פור עם תצוגה כזו". קטש: "לא יכול להבטיח שאשאר בגליל"

כשחזר מיקי דורסמן אל משרת האימון של הפועל חולון, הוא הצהיר כי מטרתו תהיה להביא את הקבוצה אל הפלייאוף העליון. אלא שרצף הפסדים קבר את קבוצתו של דורסמן בחלק התחתון של הטבלה, ומנע ממנה ומאוהדיה את התענוג לנסות ולשוב אל הפיינל פור. במקום זאת, מתכוננת עתה חולון אל הפלייאוף התחתון ומאבקי ההישרדות, אבל אם היא תמשיך לשחק כפי ששיחקה הערב (חמישי), נראה שהכל אמור להסתדר לה. חולון הביסה את ברק נתניה העדיפה עליה בהרבה, ולפחות מבחינתו של דורסמן, היה זה ניצחון חשוב, אפילו שהוא לא משנה הרבה בטבלה.

"זה החזיר אותי חזרה לימי הפועל חולון הטובים", אמר דורסמן המחוייך בסיום. "החבר'ה שיחקו הערב ללא טעויות. שיחקנו כמו גדולים ואני שמח שניצחנו, כי היינו צריכים את זה כאוויר לנשימה. אנחנו מצטערים שאנחנו בפלייאוף תחתון אבל אין מה לעשות, זאת ליגה משוגעת. הגענו לשם וכנראה שנצטרך לעשות עבודה טובה שם, אנחנו צריכים לדעת לעשות עבודה טובה יותר על הפרקט, כי אף אחד לא ייתן לנו לנצח. יהיה קשה". על האוהדים אמר המאמן: "האוהדים תמיד היו השחקן השישי. הם דוחפים את הקבוצה בכל מקום בארץ".

ניב ברקוביץ' אמר לאחר הניצחון: "היה הרבה תסכול וזה התפוצץ היום. הבאנו הרבה אנרגיות". על המשחק שלו, אמר ברקוביץ': "אבי אליהו הדליק אותי על הספסל, ואמר לי שאני יכול לעצור את פינוק, ואני שמח שהצלחתי". על אוהדיה של חולון, אותם לומד ברקוביץ' להכיר מקרוב, אמר השחקן: "הקהל הזה מדהים. כל כך חבל שאכזבנו אותם ולא הגענו לפלייאוף העליון. אנחנו חייבים להישאר בליגה, ואני בטוח שנישאר".

מאמנה של ברק נתניה, אריק אלפסי, היה מאוכזב מאוד בסיום: "ברבע הראשון היינו במשחק, אבל ברבע השני הם היו יותר טובים. לא שמרנו מספיק טוב והם עשו הרבה סלים קלים. הם באו עם אנרגיות ואנחנו לא. חבל, כי היה לנו הזדמנות להתקדם עוד מקום אחד בטבלה ולא ניצלנו את זה. כשרצנו וקלענו הדברים נראו אחרת, אבל כשכל אחד ניסה להציל את המולדת זה נראה רע. יש לנו משחק ביום שלישי נגד בני השרון, וצריך ללמוד מהערב. אנחנו בפלייאוף העליון ואנחנו צריכים לא רק להסתפק בזה, ולנסות לעלות לחצי גמר. קשה לי לדבר על פיינל פור עם תצוגה כמו של הערב".

"לא יכול להבטיח שאשאר"

בגלבוע/גליל נשמו הערב לרווחה, לאחר שהקבוצה הצליחה להשיג ניצחון לא פשוט כלל מול עירוני נהריה. קבוצתו של עודד קטש כבר הוליכה ב-18 נקודות, לפני שאיפשרה לשחקניו של ג'ינו לחזור ולתפוס את היתרון. אלא שהתעוררות של רנדל ופארגו בדקות הסיום שמרה את הניצחון בצד הביתי. "פתחנו את המשחק טוב, היינו מרוכזים והחזקנו אותם על 26 נקודות במחצית", אמר קטש בסיום המשחק. "הקבוצה צריכה לדעת לנצח את המשחק כשאפשר. רציתי לתת לכמה שחקנים להיכנס למשחק, ואולי שילמנו מחיר על זה".

קטש המשיך ואמר: "אני שמח שגם במשחק צמוד ידענו לעשות את הדברים הנכונים וזה תרגול טוב לקראת הפלייאוף". על הפרסומים בימים האחרונים שקשרו את שמו של קטש עם חזרה אפשרית למכבי תל אביב. "אין סיכוי כזה", אמר קטש. "אם היה כזה דבר השחקנים שלי היו יודעים ראשונים. זה היה פרסום שאין לו כל ביסוס. הקבוצה שלי לא מושפעת מזה, והיא יודעת מה המטרות שלה. זה מרגש שהאוהדים רוצים שאשאר. אמרתי כבר הרבה פעמים שזה הבית שלי. אני לא יכול להבטיח שאשאר, אבל אני לא חושב שאני צריך להגיב על משהו שעוד לא קרה".

"מסוג המשחקים שצריך לנצח ולהתקדם"

לא רחוק משם, באולם בחיפה, השתעשעה מכבי חיפה על גבה של הפועל עפולה ודרסה אותה 67:89, בדרך חזרה אל המקום השני בליגה. "זה מסוג המשחקים שצריך לנצח ולהתקדם", אמר מאמן חיפה, אשכנזי בסיום. "צריך להשאיר את השחקנים מרוכזים. המקום השני לא בטוח, אבל יש לנו יתרון ביתיות. לגבי הקבוצה שנקבל בפלייאוף, זה ממש לא משנה. כל הקבוצות יכולות לנצח, אפילו עם יתרון ביתיות. יש לנו עוד שני משחקים מול אשקלון וירושלים ואנחנו רוצים אותם כדי לסיים במקום 2-3. חשוב לי שהקבוצה תתקדם ואני רוצה לראות איך נתפקד במשחקים כאלו לקראת הפלייאוף. כשאנחנו משחקים טוב, אי אפשר לנצח אותנו".

מאמנה של הפועל עפולה, אלי רבי היה מפוכח בסיום: "היו חמש דקות שקולות אבל העליונות של חיפה לא הוטלה בספק. זה שהם ניצחו אותו ב-20 הפרש בריבאונד זה אומר את הכל. ג'סטין דנטמון לא הופיע למשחק היום. לקראת סוף המחצית עשינו קולות של חזרה אבל זה לא הספיק וחיפה ניצלה בצדק. אנחנו כרגע צריכים להכין את עצמנו למשחקי הפלייאוף התחתון. קיווינו ליצור יתרון ביתיות וכנראה שגם זה הלך לאיבוד. היום חלה ירידה גדולה במשחק שלנו אחרי שלושת ההפסדים האחרונים וצריכים לחכות למשחק הבא".

"בלעדיי, טפירו היה עושה טריפל דאבל"

במכבי ראשון לציון שמחו על הניצחון הערב, והמאמן, אפי בירנבוים, אמר בסיום: "ההגנה שלנו השתפרה ללא היכר. אנחנו מדברים על זה ועובדים על זה כל הזמן וזה מאוד חשוב. היום רעדו הידיים, ועד שמאיר לא נכנס אנשים לא תפקדו. אם לא אני, מאיר היה עושה היום טריפל דאבל כי אני דואג שהוא יהיה רענן. אם לא הייתי מוציא אותו פעמיים במחצית השנייה הוא היה עושה טריפל דאבל".

על ההמשך, אמר בירנבוים: "למדתי בקריירה הקצרה שלי שצריך לשחק עד הבאזר של השנייה האחרונה של המשחק האחרון. כל הזמן משתנים דברים, אף אחד לא ציפה שירושלים תפסיד בבית לאשקלון, וחשבו שהם כבר חזרו לעצמם. אשקלון כבר לא שיחקו חודש והם עשו ניצחון יפה. כל הזמן צריך לשחק ולהיות עירניים. יש לנו שני משחקים שאנחנו צריכים לדעת לנצח".

מאיר טפירו עצמו אמר לאחר הניצחון: "ההפסקה של העשרה ימים הוציאה אותנו מהקצב וראו את זה ברבע הראשון. זה לא פשוט לבוא ולחזור. אני שמח שידענו לשמור כמו בתקופה האחרונה ולעשות פעולות טובות כדי לנצח את המשחק לבסוף. יש לנו משחק חשוב וקשה בעפולה, צריכים לבוא ולשחק יותר טוב מהתחלת המשחק היום, ואז נבוא למשחק האחרון עם סיכוי טוב לתפוס את אחד המקומות היותר גבוהים".

ברמת גן, לעומת זאת, היו מאוכזבים, לאחר שגם מאמן הקבוצה, יניב בורגר, ידע שהמשחק היה בידיים שלו בחלקים גדולים של המשחק: "פתחנו טוב, אבל מה שקרה זה שטפירו השתלט על המשחק, וכשהוא משתלט על המשחק ושולט על הקצב אז קשה מאוד. ידענו שזה יהיה מפתח. הם ניצלו יתרונות בגארדים וזה נתן להם יתרון במשחק. יש לנו בעיה הגנתית ואנחנו מחפשים פתרונות טקטיים ויצירתיים. הפסדנו בריבאונד בצורה די משמעותית ולא מספיק שחקנים היו במשחק. קיבלנו היום רק שלושה שחקנים וזה לא מספיק כדי לנצח את ראשון. כרגיל, כשאנחנו מגיעים קרוב אנחנו עושים טעויות וזה מה שאנחנו צריכים ללמוד לקראת הפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully