וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בסיבוב השני ביוסטון

נכנע 6:3, 6:2 להוראסיו סבאיוס הארגנטינאי בתוך 53 דקות. קלייסטרס הפסידה לוידאגאני האלמונית במארבלה

הרבה דברים הצליח דודי סלע לשדרג במהלך הקריירה שלו, אך יש דבר אחד שכנראה לעולם ימשיך להיות עקב האכילס שלו, משטחי החימר. סלע הודח היום (חמישי) מטורניר יוסטון (על סך פרסים של 442,500 דולר) אחרי הפסד כבר בסיבוב השני 6:3, 6:2 למדורג השישי בטורניר ו-54 בעולם, הוראסיו סבאיוס הארגנטינאי. הישראלי, המדורג 69 בעולם, התקשה מאוד למן הפתיחה על משטח החימר ולבסוף נכנע אחרי 53 דקות בלבד. כרגיל, סלע מאכזב על חימר וכנראה שגם השנה ימשיך לקרטע בעונת החימר.

קים קלייסטרס זכתה רק לפני חמישה ימים בטורניר מיאמי אחרי שהביסה את ונוס וויליאמס תוך 58 דקות בלבד. אז מה? היום הפסידה הבלגית, שעלתה למקום העשירי בעולם בעקבות הזכייה במיאמי, 7:5, 4:6, 6:4 לביאטריס גארסיה וידאגאני המדורגת 258 בעולם בסיבוב השני על החימר של טורניר מארבלה, בו מחולקים פרסים בסך 220 אלף דולר. קלייסטרס נגררה לקרב ארוך של 2:11 דקות, בו נשברה תשע פעמים והצליחה להכניס רק 58 אחוזים מן ההגשות הראשונות.

במשחקים נוספים בטורניר, ניצחה שרה אראני האיטלקייה 1:6, 6:7 את אנאבל מדינה גאריגז, קרלה סוארז נבארו גברה 4:6, 6:7 את פולונה הרצוג וסימונה חאלפ גברה 4:6, 6:7 על סוראנה קירסטאה בדרבי רומני. משחק מסקרן נערך גם בטורניר פונטה ודרה בו ניצחה קרוליין ווז'ניאקי 3:6, 1:6 את סופיה ארוידסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully