וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון עלתה ל-1:2 בגמר על מכבי אשדוד

השחקניות של אורנה אוסטפלד ניצחו 83:90, אחרי משחק בו שלטו לחלוטין והצליחו להתמודד עם חזרות של האורחות

כנראה שהסטירה שספגה במשחק הקודם עם השלשה של כריסטי תומאס עוררה את רמת השרון, שניצחה הערב (חמישי) 83:90 את מכבי אשדוד ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת גמר הנשים.

הקבוצה של אורנה אוסטפלד, שנאלצה להסתדר ללא קטיה לויצקי לאחר שבית הדין המשמעתי דחה את החלטתו בנוגע לכך שנכשלה בבדיקת סמים, נהנתה מיום גדול של שרי סאם, שקלעה 17 נקודות כבר ברבע השני ו-25 במשחק כולו. מהצד השני, הייתה זאת נטשה לייסי, שהשאירה את אשדוד בתמונה עם 28 נקודות, לנה מוסטפינה הוסיפה 17 נקודות עם ארבע מחמש מחוץ לקשת.

מהלך המשחק

הקבוצה הביתית פתחה מצוין כשעלתה ליתרון 2:10 אחרי שלוש דקות בלבד, בין היתר בזכות קיה ווהן שקלעה את כל שש הנקודות הראשונות. אשדוד התעוררה אחרי פסק זמן שלקח עדן ענבר והצליחה להיכנס למשחק כשצימצמה ל-14:12. רמת השרון שוב העלתה את הרמה שלה ורצה ל-14:25 עד סוף הרבע. שריל סאם הייתה מצוינת ועם שתי שלשות בתחילת הרבע השני הגיעה ל-17 נקודות אישיות וליתרון 19:33 אחרי שתי דקות וחצי. בהמשך הרבע המשיכה ההצגה של רמת השרון שעלתה ל-24:38. המשחק המשיך להתנהל בשליטה ברורה של הקבוצה הביתית שסיימו את המחצית ב-31:45.

המחצית השנייה נפתחה בקצב מנומנם במיוחד כשאחרי חמש דקות תוצאת הרבע הייתה 2:10 וסך הכל 33:55. הרבה מהקרדיט לריצה חייבת רמת השרון כמובן לאשדוד שהתקשתה מאוד לקלוע סל, כשהיא מאבדת כמה כדורים מטופשים במיוחד. היחידה שהשאירה את אשדוד במשחק הייתה לנה מוסטפינה, שקלעה שתי שלשות ועמדה על ארבע שלשות מחמש זריקות.

אשדוד נשארה במשחק והצליחה לרדת בסיום הרבע השלישי בפיגור של 62:50 בלבד. הרבע הרביעי נפתח בצימצום נוסף של אשדוד, שחזרה לפיגור של שמונה בלבד כשהיא עוברת לשמירת לחץ על כל המגרש. השחקניות המנוסות של אורנה אוסטפלד לא התרגשו וחזרו למשחק, יחד עם שלשה קריטית של סלווין, כשהן עולות ליתרון 56:69. מוסטפינה המשיכה לשחק לבד מול רמת השרון וקלעה שלשה נוספת בדרך לצמצום ההפרש ל-69:61. ברגע הזה התחילה מירב דורי לקחת על עצמה הרבה יותר דברים והגדילה את היתרון של הביתיות ל-72:83. בסיום התחילה דרמה כש-40 שניות לסיום הצליחה לייסי לצמק את ההפרש לחמש נקודות, אך רמת השרון הצליחה לשמור על קור רוח מהקו ולנצח 83:90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully