וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית שמונה בפלוס שבע

קרית שמונה גברה 1:3 על בית"ר שמשון ותפתח את הפלייאוף העליון ביתרון שבע על השלישית, נס ציונה (0:0 בראשל"צ)

העונה הסדירה בליגה הלאומית תמה והמחזור ה-30 עמד בציפיות. המקום השישי, שעליו נלחמה הפועל אשקלון, עמד במוקד העניין כששחקניו של אורי מלמיליאן הצליחו להשתחל אליו ברגע האחרון בזכות ניצחון על עירוני בת ים, שם התעסקו השבוע בעיקר בשביתות, וניצחו 1:2.

קרב לא פחות מסקרן נערך באיצטדיון לויטה, שם קיוותה הפועל כפר סבא להבטיח את המקום השני לפני תחילת הפלייאוף. השחקנים של תומר קשטן היו נחושים יותר מעירוני רמת השרון וניצחו 1:2 על חשבון היריבה מהצמרת. אחווה עראבה ניצלה את המשבר שמתחולל אצל הפועל מרמורק המתפוררת וניצחה 0:3 קליל שמשאיר אותה לקרבות הפלייאוף האמצעי. מכבי הרצליה נמנעה מהפלייאוף התחתון אחרי שכפתה 0:0 על בני לוד, שתיאלץ להתמודד עם יריבות התחתית על עוד עונה בלאומית.

בשבת, השתחלה סקציה נס ציונה אל המקום השלישי בזכות 0:0 בחוץ עם הפועל ראשון לציון, שסיימה תשיעית ותשחק בפלייאוף האמצעי. קרית שמונה גברה 1:3 על בית"ר שמשון ותפתח את הפלייאוף ביתרון שבע על פני הסקציה השלישית. הכח עמידר רמת גן קירבה את הפועל ירושלים לליגה א' עם ניצחון 2:3 והפועל נצרת עילית גברה 0:1 על מכבי באר שבע בדרך למקום השביעי.

הפועל כפר סבא - עירוני רמת השרון 1:2

כפר סבא רואה את עירוני קרית שמונה מתרחקת, אבל מבינה שאחרי הקיזוז הפער בינה לבין הקבוצה הצפונית מקוצץ. לכן היא התייצבה לקרב המסקרן על המקום השני עם הרבה תעוזה ורצון לסיים עם שלוש נקודות נוספות לפני תחילת הפלייאוף. קבוצתו המשתפרת של תומר קשטן, שעלתה למקום השני אחרי שני ניצחונות רצופים, המשיכה לשלישי על חשבון שחקניו של ערן קוליק שנמצאים בדעיכה.

בדקה ה-25 הגיע שער היתרון של הכפר סבאים כאשר עידן שום הכניס כדור עומק לרחבה אל חוליו גארסיה, שבעט, מנחם קורצקי הדף אבל גארסיה הארגנטינאי הנחוש עט על הכדור החוזר והעלה את קבוצתו ל-0:1 קליל. 12 דקות לאחר השער רמת השרון השוותה, כשאורן ניסים העביר מסירה לרם סטי, שהלך על בעיטה מרחוק, מצא את יניב מזרחי לא מוכן, וקבע 1:1. בדקה ה-51 כפר סבא החזירה לעצמה את היתרון כשפטריק דופלה הליברי חטף כדור ומסר לגארסיה, שמול קורצקי שלח כדור לרשת וקבע את תוצאת הסיום.

עירוני בת ים - הפועל אשקלון 2:1

אחרי השבוע הסוער שעבר על הקבוצה של דורון ממן, שכלל שביתה של השחקנים במהלך אימון הקבוצה, קיוותה בת ים לטפס אל עבר המקום השני אבל כנראה שהרצון של הפועל אשקלון להתברג לפלייאוף העליון היה חזק יותר. שחקניו של אורי מלמיליאן, שלאחרונה חזרו לכושר הטוב שאיפיין אותה בחודשים האחרונים וניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, עשו את העבודה. בדקה ה-39 עלתה אשקלון ליתרון כשאריק רומאו, החלוץ הקמרוני, נגח מהרחבה את שער היתרון. אלא שבדקה ה-53 בת ים השוותה בכדור עונשין מ-11 מטר, אותו ניצל אקקי מקוצ'בזה, שהפועל חיפה מחזרת אחריו, כדי להשוות ל-1:1. המילה האחרונה הייתה שייכת שוב לרומאו, שהבקיע את שער הניצחון עשרים דקות לסיום, והעלה את אשקלון לפלייאוף העליון.

מכבי הרצליה - בני לוד 0:0

מכבי הרצליה רק קיוותה להינצל מהפלייאוף התחתון ובעצם לסיים את המתח מעוד עונה עגומה שלא מוסיפה לה רקורד משמעותי. בלוד, לעומת זאת, ידעו שרק ניצחון על השכנה בטבלה יכול ליצור מהפך של הרגע האחרון ולשלוח את הקבוצה, שהתרגלה כבר למאבקי תחתית בשנים האחרונות, אל הפלייאוף האמצעי. קבוצתו של ניסן יחזקאל, ששהתה רוב העונה מתחת לקו האדום, לא הפסידה כבר 14 משחקים ברציפות, אבל תצטרך להילחם בחמשת המחזורים האחרונים של העונה כנגד הירידה ולקוות שלא יהיה מפנה חד בעלילה מבחינת הפועל ירושלים. במשחק עצמו נפרדו הקבוצות בתיקו, שכמובן משרת את הרצליה.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

אחווה עראבה - הפועל מרמורק 0:3

הקבוצה של אייל לחמן, שכבר התקרבה למקום השני ממנו עולים לליגת העל, נמצאת בתקופה גרועה מאוד והצליחה לנצח רק משחק אחד (0:1 על עירוני בת ים) בשבעת מחזורי הליגה האחרונים והפסידה את כל שלושת האחרונים. אלא שנגד הנמושה של הליגה לא הייתה לה שום בעיה לשפר את מאזן השערים לפני שמתחילים את הפלייאוף, כאשר היא תגיע אל החלק האמצעי נטולת לחץ. מרמורק המשיכה גם היום עם המאזן העגום, ואחרי שלא כבשה שער בתשעת המחזורים האחרונים, היא לא עשתה זאת גם הפעם בדרך הבטוחה לעבר ליגה א'. כפיר לייבוביץ' (3), ורונן שוורצמן (4, 86) הכניעו את היריבה החלשה.

בית"ר שמשון תל אביב - עירוני קרית שמונה 3:1

על שאף שבשבועות האחרונים מוליכת הטבלה לא בשיאה, בלשון המעטה, את הנקודות היא משיגה, וזה מה שחשוב. לרן בן שמעון היה חשוב לצבור עוד נקודות לפני הקיזוז וקבוצתו עמדה במשימה. בפער שבע נקודות מהמקום השלישי, בקריה יכולים להתחיל לקרר את השמפניות. ויאם עמאשה העלה את הצפוניים ליתרון בדקה השניה, לפני שאסף עזו השווה לבית"רים, שנפרדו השבוע ממאמנם, בדקה ה-18. יניב לביא הוותיק (60) ועמאשה (85) דאגו למנוע הפתעה וסידרו הפסד רביעי ברציפות לבית"ר שמשון, שתיאבק בפלייאוף התחתון נגד הירידה לליגה א'.

הכח עמידר ר"ג - הפועל ירושלים 2:3

רגע לפני פתיחת הפלייאוף התחתון, הרמת גנים קיוו לברוח עוד קצת מיריבתם, שמתחת לקו האדום. הפועל ירושלים לא ניצחה קרוב לחמישה חודשים ונראית כמו הסמרטוט של הליגה, אבל הערב היא הייתה שותפה לדרמה ענקית בוינטר. הפתיחה הייתה של הסגולים. לירון דיאמנט כבש שער מספר 11 העונה ויוגב בן סימון עשה 0:2 בדקה ה-30 כשהמשיך פנימה לאחר שקובי חסן החטיא מהנקודה הלבנה. אלא שירושלים חזרה במפתיע במחצית השניה. איציק כהן (65) וגיא עובדיה (86) הדהימו וקבעו 2:2 דרמטי, שהחזיק מעמד דקה בלבד. עומר רפס כבש את שער הניצחון בדקה ה-87 והכח עולה למקום ה-12. ירושלים מתקרבת לירידה.

נצרת עילית - מכבי באר שבע 0:1

משחקי יום שישי קבעו כי שתי הקבוצות לא יכולות עוד לחלום. נצרת עילית תשחק בפלייאוף האמצעי ומכבי באר שבע בתחתון. כל מה שנותר למקומיים הוא להיאבק על המקום השביעי. אחרי 90 דקות מאופסות הגיע איסלם כנען הוותיק וסידר למקומיים שלוש נקודות שעזרו לנצרת עילית לחלוף על פני אחווה עראבה בטבלה. נצרת עילית, שחלמה בשלבים מסוימים על עלייה (למרות התנגדות ראש העיר) מסיימת עונה טובה ועוד תמשיך לחלום בגביע המדינה. באר שבע של שרון אביטן ירדה למקום ה-13 וכעת היא רחוקה רק שש נקודות מהפועל ירושלים, שמתחת לקו האדום.

עירוני ראשון לציון - נס ציונה 0:0

נצחונה של הפועל אשקלון הבטיח את מקומה של נס ציונה בפלייאוף העליון וכל מה שנותר לקבוצה של רפי כהן הוא להבטיח את המקום השלישי, המוביל בתום הפלייאוף למבחני העלייה לליגת העל. לשם כך הייתה זקוקה נס ציונה לנקודה וזה בדיוק מה שהיא השיגה בדרבי מול ראשון לציון, שאיבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון. הסקציה תיאבק על העלייה כאשר לאחר הקיזוז היא רחוקה רק שתי נקודות מכפר סבא השניה. ראשון לציון, בעונת החזרה ללאומית, יכולה לפתוח את עונת הרחצה וכעת מצפים לה שלושה משחקים בפלייאוף האמצעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully