וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו נבחרת צ'ילה תפגוש ישראל?

הלה-רוחה תארח את ישראל וצפון אירלנד למשחקי ידידות באותו יום. ביילסה יעלה הרכבים שונים ויגיע למשחק השני במסוק

מרסלו ביילסה זכה לכינוי "משוגע" ולא לחינם. מאמנה הארגנטינאי של נבחרת צ'ילה, שרשם הצלחה ענקית עם ה"לה רוחה" והעלה אותה למונדיאל 2010 מהמקום השני בבית הדרום אמריקאי, הכניס למשל במהלך הקמפיין שחקן בדקה ה-39 של אחד מהמשחקים והוציא אותו במחצית, אבל עכשיו נראה שמי שקצת השתגע זו התאחדות הכדורגל המקומית, שקבעה ששני משחקי הידידות נגד צפון אירלנד וישראל יתקיימו לא רק באותו יום, אלא שגם בשני מקומות שונים. כל זאת על פי דיווח בכלי תקשורת בצ'ילה.

ביילסה יציב שני הרכבים שונים למשחקים שיתקיימו ב-30 במאי ושעל פי הערכות יתקיימו בקונספסיון ולה סרנה וכל זאת כחלק מההתלבטות שלו את מי לזמן לסגל הסופי שייצא לדרום אפריקה. יחד עם זאת, בגלל שהארגנטינאי יצטרך לנהל את שתי ההתמודדויות, בדיווחים נכתב שהוא צפוי לעשות את הדרך מהמשחק הראשון לשני במסוק. הצ'יליאנים היו אמורים לערוך התמודדות כפולה גם שלושה ימים לאחר מכן, נגד צפון קוריאה וקוסטה ריקה, אך זו נדחתה בגלל רעידת האדמה הקשה שפקדה את המדינה ב-27 בפברואר ושהסבה נזק בעיקר לדרומה.

בהתאחדות המקומית הסבירו שהם רוצים שהנבחרת תגיע לכמה שיותר מקומות במדינה לקראת המונדיאל, גם כדי להעלות את המוראל הלאומי אחרי האסון. ישראל אגב, לא תזכה להגיע לאסטדיו נסיונאל המפורסם בסנטיאגו, מכיוון שזה נמצא תחת עבודות שיפוצים כבר חודשים ארוכים ויהיה מוכן רק באוגוסט.

צ'ילה הוגרלה לבית ח' במונדיאל ותפגוש את ספרד, שוויץ והונדורס. עד פתיחת המונדיאל נותרו 63 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully