וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "עשיתי טעויות, כמו כולם"

מאמן ליברפול משיב למבקרים, אבל יודע שההישענות על טורס מוגזמת: "לא בסדר אם מועדון כמו שלנו מתבסס על שחקן אחד"

בידיעה שהערב (חמישי) הוא יכול לסיים את העונה ללא שום תואר, רפא בניטז, מאמן ליברפול, מודה שהוא עשה כמה טעויות העונה, אבל מאמין שזה לא ימנע מהאדומים להעפיל לחצי גמר הליגה האירופית. ליברפול, שמפגרת 2:1 מהמשחק הראשון נגד בנפיקה, תנסה לתקן הערב (22:05, שידור ישיר בספורט 1) ולהישאר כקבוצה האנגלית האחרונה באירופה.

לא מעט ביקורת הופנתה כנגד בניטז על שהחליף את פרננדו טורס ב-1:1 נגד ברמינגהאם, שהרחיק את קבוצתו מהמאבק על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. "אם מועדון גדול כמו ליברפול תלוי בחילוף אחד, אז אני חושב שמשהו לא בסדר", הבהיר בניטז. "אנחנו צריכים להתרכז במשחק".

על העובדה שליברפול איבדה עניין כבר בליגה וגם בליגת האלופות היא נעדרת מהשלבים המכריעים, אמר המאמן הספרדי: "כולם יכולים לטעות, אבל התמונה הגדולה נשארת אותו הדבר. עתיד המועדון הוא יותר מאשר רק חילוף אחד. עשיתי טעויות, כמו כולם. טעויות גדולות? לפעמים. אני חושב שכל מנג'ר עושה תמיד טעויות. ההבדל הוא ביכולת לנהל מועדון".

בהמשך מגיב בניטז לטענה של טורס, שגורס שליברפול שילמה מחיר כבד על כך שלא ביצעה החתמות משמעותיות בקיץ האחרון. המאמן מסכים עם הטענה הזו, ואומר: "אני לא רוצה להגיד יותר מדי מכיוון שאנחנו חייבים להתרכז במשחק, אבל אני לגמרי מסכים עם פרננדו. אנחנו צריכים להשקיע כדי להתקדם. אנחנו צריכים משקיעים, צריכים כסף מכיוון שהשוק יקר מאוד. אנחנו רוצים ללכת צעד אחד קדימה, וזה הצעד הקשה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully