וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "צריך להסתכל על האינטרס של כולם"

אבי לוזון הגן על שיטת הקיזוז בראיון לאתר ההתאחדות: "אני מביט במבט כולל, ואם יהיה פלייאוף מוצלח כולם ירוויחו"

שלושה ימים לפני סיומה של העונה הרגילה בליגת העל, העניק הערב (רביעי) אבי לוזון ראיון לאתר ההתאחדות לכדורגל בו התייחס לשיטת קיזוז הנקודות ומשחקי הפלייאוף שהנהיג העונה.

לגבי הביקורות על הפורמט החדש אמר לוזון: "אני חושב שיש כאלה שמבליטים את הביקורת בגלל עמדה אישית שלהם. באחד מאתרי האינטרנט הייתה כתבה על שיטת הקיזוז. שחקנים שם אמרו שהם יהיו חייבים לשחק התקפי גם על חשבון ההגנה כי ניצחון שווה פי שניים מתיקו, ומה היה כתוב בכותרת? שמי שבפיגור לא יתאמץ להשוות. שנים היו כאן ביקורות שכולם הולכים לים לפני סיום העונה, הפעם כולם במתח, כל מה שאנחנו אוהבים כאוהדי כדורגל - גולים, משחק התקפי, יצירתיות - והעורך מבליט שניים שהם נגד".

"גם בבלגיה ישנה שיטת קיזוז של 50 אחוז מהנקודות ואין צעקה כזו גדולה", המשיך לוזון. "אני, כאחד שמביט במבט כולל, לא צריך להסתכל על האינטרס של מכבי חיפה או הפועל תל אביב או בית"ר, אלא על האינטרס של כולם. אם יהיה לנו פלייאוף מוצלח, עם מתח ומגרשים מלאים, אז זה יהיה רווח של כולם. אולי טעינו כשלא ישבנו עם מובילי דעת הקהל לפני כן והסברנו להם את המניעים. אולי עם הסברה נכונה יותר לפני הוצאת המהלך לפומבי, הוא היה מגיע לציבור בצורה נכונה יותר".

על אווירת חוסר הפרגון כלפיו אמר לוזון: "יש אופנה ישראלית כזאת, לא רק בספורט, לא לפרגן, וזה בכל תחום. כולם יודעים הכל יותר טוב. זה מתסכל הרבה פעמים, אבל אני לא יכול לשנות אנשים. אני יכול רק לעבוד ולנסות לשנות. פעם המשרדים של ההתאחדות היו פתוחים עד שלוש, ולקבוצות לא היה מענה. ביום האחרון של ההעברות, שהיה בסוף שבוע, נתנו מענה 24 שעות ביממה לקבוצות. לכל ילד אצלנו שמשחק כדורגל יש עמוד שחקן עם תמונה שלו ועם הגולים שלו באתר האינטרנט".

"אופ"א מכירה בנו ובתרומה שלנו לקידום הכדורגל העממי וקיבלה אותנו לאמנת הגראסרוטס", הוסיף לוזון. "גם באלימות נלחמנו והצלחנו להוריד אותה. תאמין לי שהקבוצות מפרגנות. שאנשים ישאלו בבאר שבע, בקרית שמונה, בבת ים, בחדרה. אין לי תלונות לעניין חוסר הפרגון. יש לי תלונות על כך שאין פרסום לדברים הנהדרים שאנו עושים עבור הקבוצות והכדורגל".

לגבי הציפיות שלו מקמפיין הנבחרת במוקדמות יורו 2012 אמר לוזון: "הפעם אני יודע שכולם הפיקו לקחים. אני גם יודע שלשחקנים כאב לא פחות מכולם, ואולי יותר מכולם הקמפיין האחרון. אני מאמין בשחקן הישראלי, ואני בטוח שעם לואיס פרננדס נוכל להשתפר. אני אתן לנבחרת את כל הכלים להצליח. אני אוכל רק להחזיק אצבעות ולעודד מהיציע".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully