וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:3 את סושו ועלתה לפסגה

שחקניו של דשאן השלימו משחק מהמחזור ה-14 וכבשו את המקום הראשון אחרי שערים של היינצה, בן ארפה (פנדל) וקונה

בזמן שליון ובורדו התקוטטו להן על המקום בחצי גמר ליגת האלופות, מארסיי התייצבה למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-14 בצרפת נגד סושו במטרה ברורה לעלות למקום הראשון. שחקניו של דידייה דשאן השלימו ניצחון שלישי ברציפות אחרי 0:3 משכנע, כשעדיין לקבוצה יש משחק חסר לעומת ליון, מונפלייה ואוקזר, שדולקות אחריה, ועלו למקום הראשון לראשונה העונה.

המשחק עצמו היה בשליטתה המוחלטת של מארסיי, שלא זכתה באליפות מאז 1992 וכעת מוליכה את הטבלה עם 59 נקודות, כשבעטה שבע פעמים למסגרת לעומת בעיטה מוצלחת אחת של סושו, והיתרון בשדה בא לידי ביטוי כבר אחרי תשע דקות: כדור קרן של לוצ'ו גונזאלס מצא את הראש של גבריאל היינצה, שסיים עם כדור מצוין לרשת. בדקה ה-27 לורן בונאר הוכשל ברחבה. חאתם בן ארפה בעט את הפנדל לפינה השמאלית והותיר את סושו מתוסכלת.

במשך כל המחצית השנייה חיפשה מארסיי שער נוסף, אבל מצאה אותו רק בדקה ה-90 כשגונזאלס עם בישול נוסף מצא הפעם את בקארי קונה, שדייק עם בעיטה מחוץ לרחבה שקבעה את תוצאת הסיום. למרות ההפסד של סושו, הקבוצה הקטנה אינה נמצאת בסכנה ממשית לרדת, שכן היא מקדימה ב-13 נקודות את בולון שנמצאת מתחת לקו האדום כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully