וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ליברפול עלתה לחצי הגמר

האדומים ניצחו 1:4 את בנפיקה ומחקו פיגור מהמשחק הראשון. פולהאם עברה את וולפסבורג, גם המבורג ואתלטיקו עלו

אחרי ההדחה אמש (רביעי) של מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות, התקוות של אנגליה להצלת הכבוד נתלתה בליברפול ופולהאם, שלא איכזבו ועלו לחצי גמר הליגה האירופית.

ליברפול פגשה יריבה קשה בדמותה של בנפיקה והגיעה לאנפילד בפיגור 2:1, אבל הצגה של פרננדו טורס וחבריו הספיקה בשביל 1:4 נאה ביותר והקבוצה של רפא בניטז עדיין פייבוריטית לזכייה במפעל השני בחשיבותו של אופ"א.

היריבה של ליברפול תהיה אתלטיקו מדריד, שעברה את ולנסיה אחרי 0:0 בבית ו-2:2 בשבוע שעבר במסטאייה. חצי הגמר השני יפגיש את פולהאם המפתיעה ואת המבורג. הקוטג'רס השלימו הערב ניצחון כפול על וולפסבורג עם 0:1 בחוץ (1:2 במשחק הראשון) ואילו המבורג עברה את סטנדרד ליאז' עם ניצחון 1:3 בבלגיה.

ליברפול - בנפיקה ליסבון 1:4 (3:5 בסיכום המשחקים)

האדומים ממשיכים להחזיק בתקווה מסוימת להשיג משהו העונה והפעם עשו את זה עם תוצאה מרשימה נגד קבוצה מאוד חזקה. דירק קויט העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-28 עם נגיחה חזקה בעקבות כדור קרן וכעבור שש דקות ניצל לוקאס חור בהגנה הפורטוגלית, נכנס לרחבה, חלף על פני ז'וליו סזאר וגילגל פנימה.

בנפיקה פתחה את המחצית השנייה במגמה יותר התקפית ויצאה קדימה, אבל מנגד הייתה חשובה להתקפות מתפרצות ואחת כזו, בדקה ה-59, עלתה לה בשער חובה נוסף כשיוסי בניון מצא את קויט בצד ימין, ההולנדי שיחרר כדור רוחב מדוד למרכז הרחבה ופרננדו טורס כבש בנגיעה. בדקות הללו נראה היה שהאנגלים מדלגים בקלות לחצי הגמר, אבל זה לא עבר להם בלי דפיקות לב אחרי שאוסקר קרדוסו הוריד ל-3:1 עם בעיטה חופשית מוצלחת בדקה ה-70.

בליברפול ידעו שעוד שער ברשת של ריינה תביא להדחה ופחדו מתסריט דומה להדחה של מנצ'סטר יונייטד אמש, אבל ניצלו את קו ההגנה הגבוה של בנפיקה כדי לסגור את הסיפור בדקה ה-81, כשטורס נשלח לכדור עומק על שטח גדול וכבש את ה-1:4 שהבטיח עלייה בצורה סופית. יוסי בניון הוחלף בדקה ה-90 על ידי נביל אל זאהר.

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 0:0 (2:2 בסיכום, אתלטיקו עכלתה בזכות שערי חוץ)

כמו לא מעט קבוצות אחרות במפעל, גם לאתלטיקו לא נותר דבר מלבד הזירה האירופית וגם היא המשיכה הלאה בזכות שערי החוץ מהמשחק הראשון. אתלטיקו הייתה מסוכנת יותר ונהנתה מכך שהאורחת בעטה רק ארבע פעמים לכיוון השער של סזאר ופעם אחת בלבד למסגרת עד הדקה ה-81, אבל אז הכניס פאבלו כדור עומק מצוין לדויד וייה שניצב לבדו מול דויד דה חאה אבל הפציץ למשקוף. ולנסיה עוד טענה בצדק לפנדל דקות לפני הסיום, אבל המשחק הסתיים ללא שערים והלוס צ'ה יתמקדו בהבטחת המקום בליגת האלופות בשנה הבאה.

וולפסבורג - פולהאם 1:0 (3:1 בסיכום)

בובי זאמורה הוא אחד מהחלוצים שבאנגליה הכי אוהבים להשמיץ. פעמים רבות הוכיח האנגלי בן ה-29 שהביקורות עליו נכונות, אבל במהלך הקריירה גם כבש שערים חשובים ומכריעים ובשתי העונות האחרונות היווה חלק בלתי נפרד מההצלחה הגדולה של פולהאם. הערב כבש זאמורה שער חוץ יקר כבר בדקה הראשונה ורשם עוד פרק בעונה אירופאית נפלאה של הקוטג'רס. פולהאם ממשיכה להציל מעט את כבודו של הכדורגל האנגלי ביחד עם ליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סטנדרד ליאז' - המבורג 3:1 (5:2 בסיכום)

ברונו לבאדיה ושחקניו, שלמעשה מרוכזים כבר תקופה לא קצרה אך ורק במפעל האירופאי שאת הגמר שלו הם יארחו, ידעו שה-1:2 מהמשחק הראשון שביר מאוד, אבל בדיוק כפי שעשו בסיבוב הקודם נגד אנדרלכט, שוב הבטיחו עליית שלב בבלגיה.

מלאדן פטריץ' כבש כבר בדקה ה-20 והעניק לקבוצה שלו הרבה חמצן לפני שאיגור דה קמרגו השווה בנגיחה בדקה ה-32. סטנדרד חזרה להיות אופטימית, אבל 3 דקות בלבד חלפו ופטריץ' כבש את השני שלו הפעם במספרת יפהפיה. עכשיו על הבלגים היה לכבוש שלושה שערים כדי לעשות סנסציה וזה היה יותר מדי עבורם. פאולו גררו, שהורחק עד סיום העונה בגרמניה בגלל זריקת בקבוק על אוהד של הקבוצה, חתם את התוצאה בדקה הסיום. רמי גרשון לא שיחק במדי סטנדרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully