וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוטו GP: גם השנה ב-5+ לייב

הערוץ ממשיך לחזק את התחום המוטורי וישדר גם את מרוצי האופנועים. העונה נפתחת בסוף השבוע הקרוב בקטאר

5+ לייב עביר בשידורים חיים את העונה החדשה של מרוצי ה-MOTO GP, וישדר החל מיום שישי בשעה 22:20 את מקצה האימונים שיפתח את העונה. הכוכבים הגדולים של הסבב יתחרו השנה על התואר ב-18 מרוצים ברחבי העולם, כשביניהם אלוף השנה שעברה ומי שנחשב לרוכב הטוב בכל הזמנים, ולנטינו רוסי.

מרוצי ה- MOTO GP הם החשובים ביותר בעולם מרוצי אופנועי האספלט. במסגרת המרוצים יתחרו גם העונה גדולי הרוכבים ביניהם ולנטינו רוסי, אלוף השנה שעברה, מקבוצת ימאהה, קייסי סטונר מקבוצת דוקאטי, חורחה לורנסו, גם הוא מקבוצת ימאהה, שהגיע בשנה שעברה למקום השני והרוכב הצעיר,אלוף הסופר בייק, בן ספיס.

השנה נוספה לתחרויות קטגוריה חדש, ה-MOTO 2, במסגרתה יתחרו כ-40 רוכבים על אופנועי 600 סמ"ק. הקטגוריה החדשה מתעתדת להגביר את התחרות בין הרוכבים שיתחרו כעת על אופנועים בעלי דגם מנוע זהה, דבר שיביא למרוצים צמודים יותר כאשר הפרמטר היחידי שקובע מיהו המנצח הוא שליטתו של הנהג בכלי.

את השידורים החיים ילוו בועז קורפל וטל שביט. בימי שבת ישודרו ב- LIVE 5+ מקצי הדירוג, כשכבר השבת ישודר מקצה הדירוג הראשון בשעה 21:50 ובימי ראשון ישודרו ב- LIVE 5+ המרוצים עצמם. המרוץ השבוע לא ישודר בשל ערב יום השואה ויועבר ביום שני, עם צאת יום השואה, בשעה 22:00. עונת המרוצים תמשך עד חודש נובמבר ותקיף את אירופה, ארצות הברית, אוסטרליה ואסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully