וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010 ישודר ב-HD

הערוץ הראשון, בשיתוף פעולה עם חברת yes, יעביר את שידורי המשחקים מדרום אפריקה ב-HD ללא תוספת תשלום

לראשונה בישראל ישודר אירוע ספורט בקנה מידה עולמי בשיטת ה-HD בערוץ פתוח ללא תוספת תשלום לבעלי מכשירי yes Max Total. בימים אלו השלימה רשות השידור את הסכם ההתקשרות עם חברת yes , ועל פי ההסכם תקצה חברת yes אפיק מיוחד, אפיק 511, אותו ניתן יהיה לקלוט באמצעות מכשירי ה- yes Max Total, ללא תוספת תשלום.

שידורי טורניר גביע העולם בכדורגל יחלו עם שידור טקס הפתיחה ב-10 ביוני 2010, ויימשכו עד למשחק הגמר ב-11 ביולי 2010. רשות השידור היא בעלת הזכויות הבלעדיות לשידור משחק המונדיאל בישראל בטלוויזיה ובאינטרנט (למעט שמונה משחקים אותם רכשה הזכיינית "רשת"), והמשחקים יועברו, בשיטת ה-HD בפעם הראשונה בישראל, ללא תוספת תשלום.

יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של yes מסר: "אירועי ספורט הם בין התכנים הבולטים ביותר בהעדפה לצפייה ב HD, אני שמח כי יש לנו את האפשרות להעניק ללקוחותינו חוויה זו באירוע הספורט הגדול של 2010 שידורי המונדיאל".

מוטי שקלאר מנכ"ל רשות השידור: "זהו צעד נוסף בהבראת רשות השידור, במסגרת הרפורמה המתגבשת, וקידומו של השידור הציבורי. פתיחת שידורי HD לציבור הרחב, ללא עלויות נוספות, הוא חלק מהמשימות של שידור ציבורי ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully