וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס מודה: "מסי שחקן מפחיד"

שלושה ימים לקלאסיקו: ריאל בכוננות מסי, ראמוס: "להתמודד מולו, זה להתמודד מול הטובים ביותר". בארסה תחסר את אבידל

שלושה ימים לפני הקלאסיקו הספרדי, ובריאל מדריד מתחילים לעכל מול מה הם צפויים להתמודד. ההצגה המדהימה של ברצלונה ומסי אמש (שלישי) בניצחון על ארסנל (1:4) הזכירו לשחקני ריאל שאלופת אירופה הגאה נמצאת בכושר נהדר לקראת משחק הצמרת של הליגה, ומגן הבלאנקוס, סרחיו ראמוס, מתכונן לאתגר.

"להתמודד מול מסי, משמעותו להתמודד מול הטובים ביותר", אמר ראמוס, "זה לא רק עכשיו, מסי ככה כבר כמה שנים. חייבים להוריד בפניו את הכובע, כי זה שחקן שעושה את ההבדל. בתקופה הזאת, כשלפעמים ברצלונה נתקלת במשוכות גבוהות ובמשחקים קשים, מסי נמצא שם כדי לעשות את השינוי, וברמה הגבוהה ביותר".

בריאל מתכננים תוכנית "אנטי מסי", שתתמקד בפנומן הארגנטינאי, ומי שאמור להיות מופקד על המשימה יהיה אלבארו ארבלואה. התקשורת הספרדית מדווחת על תוכנית מפורטת שמנסה להגות המאמן מנואל פלגריני, כשהמגן ייעזר במערכת הגנתית שתפקידה רק להתמקד בכוכב ותנסה למרר את חייו בברנבאו. אומנם מסי הצהיר כי "יהיה קשה לשחזר את היכולת הזו נגד מדריד", אבל בריאל מתכוננים לנורא מכל.

"הוא השחקן הכי מפחיד בברצלונה", יודע ראמוס, "אנחנו נמצאים ברגעי ההכרעה של העונה, שבהם כל נקודה קריטית. זה המשחק שיכול להפריד בינינו לברצלונה. כל טעות יכולה לעלות לך באליפות".

מי שלא ישחק נגד ריאל הוא המגן אריק אבידל, שהתבשר היום כי הפציעה בירך תחייב אותו לנוח עשרה ימים. הצרפתי צפוי לחזור למגרשים לקראת משחק הבלאוגראנה נגד היריבה העירונית אספניול וחצי הגמר ליגת האלופות נגד אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully