וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: עכשיו קפילוטו ושבחון מחוץ להרכב

הצהובים מתכוננים למשחק נגד בית"ר בטדי, אבי נמני שוב מתכנן שינויים בהרכב. גולדהאר מינה רשמית את אנגלידיס כנציגו

מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, הודיע היום (רביעי) שג'ק אנגלידיס מונה כנציגו וייצג את האינטרסים שלו בזמן שהוא נמצא מחוץ לארץ. אנגלידיס יספק מידע, הכוונה ומשוב לגולדהאר. "אני מכיר את ג'ק אנגלידס שנים רבות ואני סומך עליו. ג'ק יהיה בקשר ישיר ומתמשך עם המועדון ועמי ולכן יהיה בעמדה לעזור בכל אספקט בפעילותו של מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב", אמר גולדהאר בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של הקבוצה. "אני מאמין שחשוב שלמועדון תהיה גישה מתמשכת וללא הפרעות לבעלים וכך תתאפשר הוצאה לפועל של היעדים והשאיפות שלנו לעתיד בצורה יעילה". כך אמר גולדהאר על המינוי.

"אני שמח לקבל את המשימה הזאת ממיטש" אמר אנגלידיס, "אני יודע שהקבוצה בעלת היסטוריה עשירה ומסורת ואני מצפה לעבוד עם כל האנשים השותפים בפעילותו של הארגון. שנינו מחויבים לבנייתו של עתיד טוב יותר". בתקופה האחרונה היה אנגלידיס מעורב בהכנות בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה, ואף טס עם מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה והמנג'ר אבי נמני לבלגיה, כדי לדון עם ראשי קבוצת לוקרן.

אנגלידס, פרקליט אנגלי מוסמך בהכשרתו ובנקאי השקעות, עבד במשרד עורכי דין בלונדון וכמו כן בבנקים שונים בלונדון וקפריסין. אנגלידיס יעבוד בצמוד ליו"ר מכבי תל אביב אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה והמנג'ר אבי נמני.

בתוך כך, ערכה הבוקר הקבוצה אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים בשבת בטדי. המגן יובל שפונגין סובל מרגישות בשריר רגלו וקיבל מנוחה. על פי האימון נראה כי נמני מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר רונלד ראלדס ורוני גפני ישובו להגנה ותמיר כחלון יפתח בקישור. מי שעשויים לאבד את מקומם בהרכב הם ניסו קפילוטו ויוסי שבחון. בעמדת המגן הימני מתלבט נמני בין שפונגין ודור מלול.

עדכון ראשון: 9:54
עדכון אחרון: 13:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully