וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "מסי הוא הטוב בעולם, ובגדול"

מנג'ר ארסנל שפע מחמאות לפנומן ואמר: "הם היו טובים יותר". הארגנטינאי, השביעי לכבוש רביעייה בצ'מפיונס: "אני מאושר"

אסור להשתמש

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

עד היום (שלישי) כבש לאונל מסי ארבעה שערים העונה בליגת האלופות. הערב, בשעה שברצלונה מפגרת 1:0 נגד ארסנל ובאותו מצב מודחת מליגת האלופות, הכוכב הארגנטינאי פתח מבערים והנמיך טוס רק אחרי שכבש את השער הרביעי שלו במשחק. ברצלונה ניצחה 1:4 והקשר בן ה-22 הוכיח פעם נוספת שנכון לעכשיו הוא הכדורגלן הטוב בעולם.

מסי הפך לשחקן השביעי שכובש רביעייה במשחק ליגת האלופות וקדמו לו מרקו ואן באסטן ואנדריי שבצ'נקו (שניהם במדי מילאן), סימונה אינזגי (לאציו), פרנץ פושקאש (ריאל מדריד), רוד ואן ניסטלרוי (מנצ'סטר יונייטד) ודאדו פרשו (מונאקו). "אני מאוד שמח, מאוד מאושר", אמר אחרי המשחק, "האוהדים שלנו תמיד התייחסו אליי נהדר, ואני מרגיש גאה לאחר הניצחון הזה. ידענו שאנחנו חייבים לשחק משחק כזה מול האוהדים שלנו. פתחנו לא טוב, אבל סיימנו בצורה ספקטקולרית. מה שמשנה עכשיו זה שנמשיך לנצח. אני מקווה שנוכל להמשיך כך, אבל יש עוד הרבה מה לעשות בליגת האלופות ובליגה הספרדית". כשנשאל האם יכבוש רביעייה גם באל קלאסיקו ביום שבת הקרוב, השיב הארגנטינאי: "אני מקווה, אבל זה יהיה קשה מאוד".

נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה לא יכול היה להסתיר את האושר שלו בסיום המשחק, ואת ההערכה שהוא רוכש לכוכב הארגנטינאי: "במשחק הזה ראינו גאון אמיתי", אמר לאפורטה. "ההזדמנויות שלו הפכו לשערים בצורה היפה ביותר". על עלייתה של ברצלונה לשלב חצי הגמר, שם תפגוש את אינטר ומאמנה, ז'וז'ה מוריניו, אמר לאפורטה: "זה נחמד מאוד להגיע לחצי גמר ליגת האלופות. בחמש שנים הגענו ארבע פעמים לחצי הגמר, ככה שאנחנו קבוצה של אלופים. עכשיו אנחנו יכולים להתחיל לחשוב איך להתכונן ל'אל קלאסיקו', עוד משחק שגורם לנו להתרגש. אני מקווה שיהיה לנו מזל. זה משחק כל כך חשוב על גורל הליגה, ואני בטוח שהוא יהיה מרתק".

"מסי פשוט פנומנלי"

בארסנל היו מאוכזבים, אבל הבינו שהם פשוט פגשו יריבה הרבה יותר טובה מהם. מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר אמר בסיום: "ברכות לברצלונה. הם היו טובים יותר מאיתנו". על הארגנטינאי, הוא כבר היה שופע מחמאות: "עבורי, הוא השחקן הטוב בעולם", אמר ונגר, "ובמרחק גדול. כשהוא במשחק, הוא ממש מסוכן. וברגע שהוא מקבל את הכדור ומתחיל לרוץ איתו הוא ממש מסוכן. מסי הוא פלייסטיישן".

על המשחק עצמו, אמר הצרפתי: "אני מאמין שהפסדנו לקבוצה טובה יותר מאיתנו, שיש לה את השחקן הטוב ביותר בעולם. ספגנו שערים קלים מדי בשני המפגשים. הם לא היו צריכים לעבוד קשה מדי. נלחמנו, חזרנו לתמונה, פתחנו טוב וב-1:3 היו לנו הזדמנויות לחזור ל-2:3, אבל החמצנו, ויכולנו להיות מסוכנים יותר".

ניקלאס בנדטנר, שעוד הציב את התותחנים בעמדת העפלה לחצי הגמר למשך שלוש דקות, אמר אחרי המשחק: "אם אתה הולך להפסיד משחק, עדיף לעשות זאת כשהקבוצה השנייה פשוט מעיפה אותך מהמגרש. ניסינו כמה שיכולנו, אבל הם שיחקנו טוב יותר מאיתנו, והיו הקבוצה החזקה יותר הערב. מסי הוא שחקן פנומנלי, והוא הראה זאת שוב הערב".

מיקאל סילבסטרה התייחס למסי ברוח דומה: "הוא פנומנלי בתנועות שלו וכשהוא מקבל כדורים הוא פשוט בלתי ניתן לעצירה. אנחנו צריכים לחזור לעצמנו וחייבים לחזור לנצח. יש לנו שבוע עד המשחק מול טוטנהאם. השחקנים שלנו מלאי מוטיבציה כיוון שהם רוצים לזכות במשהו העונה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully