וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הכל יכול לקרות עכשיו"

מאמן אינטר היה נרגש אחרי ההעפלה לחצי הגמר: "הקבוצה השתפרה והתבגרה". קמביאסו: "רצינו לנצח מבלי לקחת סיכונים"

בידיעה שזכתה להגרלה הנוחה ביותר ברבע הגמר, אינטר לא נתנה לצסק"א מוסקבה לגרום לה לטעויות מיותרות והשלימה עוד ניצחון פעוט 0:1 על האלופה הרוסית. את העוקץ מהמשחק הוציא ווסלי סניידר כבר בדקה השישית, מה שהפך את המשימה של צסק"א לכמעט בלתי אפשרית. הנראזורי, שלא הפעילו בשלוש השנים האחרונות מעבר לשמינית הגמר, יכולים להיות שבעי רצון מההישג המצוין, שמחזיר אותם להיות שקטים אל מאבקי הליגה עד החזרה מפגרת הצ'מפיונס לקראת המפגש בחצי הגמר נגד ברצלונה.

"הגענו לכאן כדי להגן על התוצאה מהמשחק הראשון, אבל באותו זמן, רצינו לנצח מבלי לקחת יותר מדי סיכונים", סיכם אסטבן קמביאסו את המחשבה מאחורי הניצחון. "הקבוצה שיחקה טוב, וזו תוצאה שאנחנו מאוד גאים בה. עכשיו, המחשבות שלנו מופנות אל הליגה, כי אנחנו רוצים לזכות בהכל. השחקנים חייבים להישאר ממוקדים ומוכנים לחצי הגמר, מבלי לחשוב יותר מדי על היריבה הבאה שלנו. יש לנו מספיק זמן בשביל זה".

"ניצחנו עכשיו חמישה משחקים ברצף בליגת האלופות, והגענו בצדק לחצי הגמר", סיכם ז'וזה מוריניו את ההופעה של קבוצתו. "אני יכול להגיד שהגורל של אינטר בליגת האלופות השתנה בגלל שעכשיו לקבוצה יש את המנטליות הנכונה, ואת הביטחון. הכל יכול לקרות עכשיו. אנחנו יכולים לזכות בגביע או לא, אבל בכל פעם שאנחנו עולים למגרש בליגת האלופות, זה יהיה שונה לגמרי מאיך ששיחקנו בעבר. הקבוצה השתפרה והתבגרה, ואני מקווה שאנחנו יכולים להמשיך בדרך הזו. יש לנו שני חלומות: להגיע לגמר, ולנצח אותו".

על המשחק עצמו אמר 'המיוחד': "יכולנו להבקיע היום עוד שני שערים, אבל שלטנו במשחק כשהיינו צריכים, וזו גם תכונה חשובה לקבוצה. השחקנים שהגנו, ארבעת שחקני ההגנה ושני הקשרים, עשו עבודה נפלאה. אולי זה לא היה משחק יפה, אבל להגיע לחצי הגמר היה הדבר החשוב ביותר. היו לנו 5,000 אוהדים שליוו אותנו למוסקבה, והיינו צריכים להחזיר להם עם התקדמות, לא עם משחק גדול, אלא עם עלייה. החלום עוד בחיים. אישית, זוהי הפעם הרביעית שאני מגיע לחצי הגמר. פעם אחת זכיתי בגביע, בפעמים האחרות הפסדתי בגלל פרטים קטנים. אי אפשר לצפות מה יקרה בהמשך".

בצסק"א חוזרים לפרופורציות

מאמן צסק"א מוסקבה, לאוניד סלוצקי, הבין בשלב מוקדם יחסית של המשחק שאין לו יותר מדי סיבות לבנות על מהפך. "הגענו למשחק וחיפשנו ניצחון, אבל השער המוקדם יחד עם הפציעה של ואסילי ברזוצקי הפכו את המשימה לנו להרבה יותר קשה. ההרחקה של צ'ידי אודיהה ניפצה את התקוות שלנו לגמרי, אבל אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים היום. הם עשו כל מה שהם היו יכולים. אני חושב שלמרות הכל נראינו טוב בשני המשחקים והצגנו הופעה טובה ברבע הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully