וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד וטבעון ממשיכות ראש בראש

אשדוד הביסה את נצרת עילית 68:91, טבעון גברה על בארי 86:89, והשתיים צמודות לפני המחזור האחרון של הליגה הרגילה

בזמן שהמקום הראשון בסיום הליגה הרגילה כבר נקבע לפני מספר מחזורים, לקבוצות הליגה הלאומית נותר בעיקר להיאבק על מיקומים לפני הפלייאוף והשתחלות אחרונה בין שמונה האחרונות. מ.כ. הבקעה שיחקה כבר ביום חמישי והפסידה להפועל חיפה 98:79, אבל הקרב על המקום השני נותר פתוח לגמרי בין מכבי אשדוד להפועל קרית טבעון, כאשר השתיים רשמו ניצחונות חשובים.

בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק חוץ אצל מ.כ. הבקעה, כשרק ניצחון יבטיח לה את המקום השני ואת היתרון לאורך סדרות הפלייאוף. היום (שלישי) אשדוד מחצה את הפועל נצרת עילית 68:91 ונותרה במקום השני עם 41 נקודות, בדיוק כמו לטבעון, שחזרה מקיבוץ בארי עם ניצחון 86:89, שהשאיר אותה במקום השלישי. בארי תשחק במחזור האחרון נגד יקנעם/מגידו ובמקביל תחזיק אצבעות לשחקניו של דרור כהן.

מכבי אשדוד - הפועל נצרת עילית 68:91

היכולת הגבוהה של שחקניו של רוני צוקרמן הורגשה כבר מהפתיחה, כאשר אשדוד השאירה את נצרת על 18 נקודות ברבע הראשון, אותו היא סיימה ביתרון שמונה, אותו היא הגדילה עד 16 בסוף המחצית (33:49). נצרת עוד ניסתה לחזור, אבל זה לא באמת נראה כמו קאמבק, כאשר רמון קלמנטה עשה כמעט כל מה שהוא רצה על המגרש עם 24 נקודות ו-17 ריבאונדים בצד של אשדוד. עדי פרג עזר לו היטב עם 18 נקודות. בנצרת עילית, שתיאבק בפלייאוף התחתון נגד הירידה, בלט אורן בן חמו עם 16 נקודות.

הפועל בארי - הפועל קרית טבעון 89:86

בארי חלמה על כניסה לשמונה האחרונות, אבל ידעה שכדי לעשות זאת היא חייבת לסיים עם ניצחון ביתי נגד קרית טבעון, שהגיעה פגועה וחבולה מההפסד ליקנעם/מגידו במחזור האחרון. המשחק היה צמוד לאורך כל שלביו. דויד פאריס מבארי הוריד לשלוש הפרש כאשר נותרו 45 שניות לסיום, אבל דרו האוזמן צלף מהעונשין והחזיר את ההפרש לחמש. ליאור רובינשטיין הפגיז שלשה לבארי, אבל בהמשך החטאה שלו מחוץ לקשת עלתה לבארי ביוקר. בריאן אוסברי סיים משחק גדול עם 30 נקודות ושישה ריבאונדים, האוזמן קלע 18. אצל בארי דויד פאריס סיים עם דאבל דאבל (27 נקודות, 14 ריבאונדים).

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - אליצור קרית אתא 86:111

כוכב יאיר, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, מקווה להגיע אליו בכושר שיא, אבל גם היא יודעת שהמשחק שלה נגד אליצור קרית אתא הוא לא מדד לשום דבר. הקבוצה מהשרון השאירה את יריבתה מהצפון על שמונה ניצחונות בלבד ובמקום האחרון, מה שיקשה את מלאכת הקבוצה לשרוד העונה. בפועל זה היה קל מאוד עבור כוכב יאיר/כפר סבא, שירדה למחצית ביתרון 33:57, כשהמחצית השנייה הייתה גארבג' טיים מתמשך. אבירם זליקוביץ' סיים עם 30 נקודות למנצחים, ריימונד היקס קלע 18, כמו גם שלומי הרוש. בקרית אתא סדריק ג'ונסון בלט עם 27 נקודות ושבעה ריבאונדים. טל רונן קלע 19.

אליצור יבנה - מכבי הוד השרון 96:85

האורחים הצליחו להפתיע את יבנה, שהגיעה משוחררת אחרי שהבטיחה את מקומה בפלייאוף. יבנה דהרה קדימה ברבע הראשון ועלתה ל-16:22 בסוף הרבע הראשון, אבל הוד השרון החזירה לה בשני הרבעים הבאים וסיימה 30 דקות של משחק ביתרון 56:73. הפער אמנם קוזז בהמשך, אבל זה לא הפריע להוד השרון לחגוג, כשמי שבעיקר נהנה היה סטנלי ברנדי, שסיים עם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים. עמית שמחון סיים עם 22 נקודות. ביבנה הבולטים היו אלכס צוברוביץ' וולרי גנדלין, שסיימו עם 16 נקודות כל אחד.

לב השרון - מכבי באר יעקב 80:85

שתי הקבוצות קיוו לשפר עמדות לקראת הפלייאוף התחתון שבו הן תשחקנה. באר יעקב פיגרה 62:51 בסוף הרבע השלישי, אבל הצליחה לחזור כמעט עד שוויון. איי ג'יי דרייטון הוריד לארבע הפרש דקה וחצי לסיום, אך החטאות של ליאור לוי ויועד בית יוסף לא הצליחו למנוע מלב השרון לחגוג. באיו אריגבון סיים עם 19 נקודות למנצחים, יותם שירן קלע 18. אצל באר יעקב סיים ליאור לוי עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully