וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט: "מלחה הוא כבר לא מבצר"

6.4.2010 / 21:17

רכזה של אשקלון עקץ את ירושלים. נעימי: "אולי כבר עדיף לשחק בחוץ". גודס :"קשה לי שאנחנו מאכזבים את הקהל כל פעם"

אחד הדברים היפים בספורט הוא האפשרות הניתנת לשחקנים להוכיח לקבוצות ששחררו אותן שהן עשו בחירה שגוייה. הזדמנות כזו בדיוק קיבלו הערב (שלישי) מורן רוט ועומאר סניד, שחזרו לאולם במלחה, למשחק עם עירוני אשקלון מול הפועל ירושלים, ששחררה אותם בסיום העונה הקודמת. זה נגמר עם שלושה רבעים גדולים של סניד, ורבע אחרון קסום של רוט, שיחד הובילו את קבוצתם לניצחון 77:80, והוכיחו שוב שהעונה, מלחה הוא כלל לא אולם מאיים.

רוט, כוכב המשחק, שסיים עם 13 נקודות, כולן ברבע האחרון, היה מאושר בסיום. "אני מאוד מתרגש. זה היה משחק גדול. בחצי הראשון התרגשתי מאוד, עברו לי הרבה דברים בגוף. היתה לי מוטיבציה מיוחדת. ידענו שהביטחון של ירושלים ירד אחרי אירופה, האמנו בעצמנו שאנחנו יכולים לחזור והוכחנו הרבה אופי שהצטבר לדקות האחרונות. כיף לבוא לפה ולתת משחק כזה וגם לנצח".

הרכז התייחס להבדלים בין הקבוצות ואמר: "כנראה שכישרון זה לא מספיק, לפעמים צריך לב ונשמה, ויש לנו הרבה שחקנים שיש להם את זה. כסף זה לא הכל". על העובדה שניצחו באולם קשה אמר רוט: "כנראה שמלחה זה כבר לא כזה מבצר". רוט אף התייחס לעובדה שהעונה הוא משחק בקבוצה שאינה מאריות הליגה, ואמר: "שיחקתי גם בחולון וזה לא פשוט להגיע לאולמות כאלו אחרי הפסגות שהגעתי איתן".

מאמן אשקלון, אריאל בית הלחמי אמר לאחר הניצחון: "המפתח היה הפתיחה. מאוד חששתי ממנה כי לא שיחקנו שבועיים. ההרכב שהם פתחו איתו היה נמוך והמשחק הלך לכיוון שלנו כי שיחקנו בחכמה עם ג'ימי בצבע. ביקשתי שהמשחק לא ילך לריצה כמו שהם אוהבים, וחלק מהזמן לא שלטנו בקצב ושילמנו מחיר. היה נראה כאילו אנחנו הולכים להתמוטט. בסופו של דבר הפגנו ברבע האחרון משחק שאני מאוד מעריך, יצאנו מהבור ועשינו ריצה למרות שהיינו עייפים. מגיע שאפו לשחקנים, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק גם אחרי שבועיים וחצי".

"אנחנו עוד יכולים לנצח את שני המשחקים הבאים"

מן העבר השני, האווירה בימים אלה בירושלים רחוקה מלהיות רגועה. הקבוצה שהודחה מהיורוקאפ על ידי אלבה ברלין, רשמה הערב את הפסדה הרביעי העונה במלחה, האולם שאך לא מזמן היה אחד המאיימים בליגה. עתה, עומדת בירושלים בסכנה לאבד את יתרון הביתיות בפלייאוף, במידה ותפסיד את שני המשחקים הקרובים שלה, מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה. מאמן הקבוצה, גיא גודס, שמרכז אליו את מירב האש מההפסדים האחרונים, ניסה למצוא הסברים להפסד: "המשחקים הראשונים אחרי אירופה הם מוקש. השחקנים היו בדאון, היינו על הפנים מבחינת הקושי המנטלי, אבל אין לנו את הפריבילגיה להיות עם הראש למטה. היינו צריכים להתרכז בליגה וזה היה משחק מפתח".

גודס המשיך וניתח את המשחק: "כל מה שחששתי ממנו קרה. היינו באנרגיות נמוכות, ניסיתי להכניס כמה שיותר אנשים שיכולים לעשות משהו והצלחנו לחזור למשחק, שלא היה יפה לעין". שוב קרה לנו מה שקרה כל השנה, פתאום היה גם חוסר באנרגיה וזה נהיה משחק שונה. זה סימפטום שחוזר על עצמו וחבל שזה קורה. צריך להיות חזקים בראש, ואפשרי עדיין לנצח את שני המשחקים. אנחנו קבוצה טובה גם בלי יתרון הביתיות, שום דבר לא אבוד. קשה לי שאנחנו מאכזבים את הקהל פעם אחרי פעם, אבל גם הוא צריך להיות חזק".

יובל נעימי, שהיה האיש של ירושלים ברבע השלישי, ואלמלא הוא היתה הקבוצה מפסידה את המשחק מוקדם יותר, סיכם: "אני לא יכול להסביר מה קרה לנו ברבע האחרון. אני מאוד מקווה שבמאני טיים הקבוצה תגיע מוכנה. לא קיבלנו הנחות, וכנראה שככה זה יהיה עד הסוף. הסבירו לנו כל השבוע את החשיבות של המשחק, הובלנו שוב בהפרש דו ספרתי ולא הצלחנו לנצח. היו גם הרבה משחקים שניצחנו בשניות האחרונות. אולי כבר עדיף לשחק בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully