וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנהריה מרגיעים: נשלם את המשכורות

6.4.2010 / 15:58

יו"ר ארגון השחקנים הוציא מכתב לעירוני נהריה בעקבות פיגור בתשלום המשכורות. יו"ר נהריה אבי סבג: "סערה בכוס מים"

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, הוציא היום (שלישי) מכתב להנהלת עירוני נהריה בעקבות הלנת שכר, כדברו, לשחקני הקבוצה לאחר שבקבוצה טרם שילמו את משכורות חודשים פברואר ומרץ. על פי מכתבו, דורש אלון מנהריה לשלם את שתי המשכורות לחודשיים הקרובים עד יום ראשון ה-11 לאפריל בשעה 12:00, אחרת יוכל לפתוח כנגד הקבוצה בכל אחד מהצעדים העומדים לרשותו בחוק, וביניהם סכסוך עבודה. טענה נוספת שעולה ממכתבו של אלון היא כי הקבוצה לא שילמה לבעלי הדירות והמכוניות של השחקנים, ועל כן השתמשו בחלק מהערבויות שנתנו השחקנים לתשלום הוצאות הרכב והדירה.

"מדובר בסערה בכוס מים", הגיב היום יו"ר עירוני נהריה אבי סבג למכתבו של אלון שהגיע לידיו, "השחקנים יקבלו את שכר חודש פברואר בימים הקרובים, ואת שכר מרץ ב-20 לאפריל כפי שמצוין בחוזיהם. היה לנו עיכוב קל בגלל החגים, אבל אין שום בעיות כספיות. יש לנו את כל הכספים על מנת לשלם את המשכורות עד לסיום העונה".

רק לפני כשבוע וחצי פתחו שחקניה הישראלים של קבוצת הפועל עפולה בסכסוך עבודה, וזאת לאחר פיגור של חודשיים וחצי בתשלומי השכר. מאז ההכרזה על סכסוך העבודה קיבלו השחקנים את שארית משכורת חודש דצמבר אשר הנהלת הקבוצה הייתה חייבת להם, ואם לא יקבלו עד ליום ראשון הקרוב את משכורות ינואר ופברואר, יוכלו לפתוח בשביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully