וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "קאקה מודאג וזועם"

שוער ריאל מדריד התייחס לחברו, שמתקשה להחלים מפציעה: "חשב שיתרום יותר", על הקלאסיקו: "המשחק לא יחרוץ גורלות"

לברצלונה יש עוד משחק סופר משמעותי, אותו הגדיר פפ גוארדיולה כחשוב ביותר בעונה, אבל בריאל מדריד כבר מתכוננים ברוב מרץ לקלאסיקו שייארח בשבת הקרובה. המשחק שיפגיש בין שתי הענקיות של ספרד יהיה הפעם קריטי מהרגיל כשלשתי הקבוצות מאזן נקודות זהה, שמונה מחזורים לפני סיום הלה ליגה. מאמן ריאל מדריד מנואל פלגריני יתקשה להתמודד עם כאב הראש שנקרא ניטרול בארסה. על מי הולכים חזק יותר? מצד אחד יש את הגאון לאונל מסי, אבל מה עם האדריכלים צ'אבי ואנדרס אינייטסה? אולי בכלל על תיירי הנרי שתמיד מסוכן? פדרו? אולי דני אלבס והפריצות שלו מן האגף?

לשוער ריאל מדריד ואחד הסמלים הגדולים של המועדון איקר קסיאס יש תשובה לשאלת מיליון הדולר. "אם הייתי צריך לבחור שחקן שיתפוס יום חלש מולנו זה צ'אבי", אמר קסיאס, "כל שנה שואלים אותי את אותו הדבר ואני תמיד עונה את התשובה. צ'אבי פנטסטי, הוא האחראי על כל הנעת הכדור של ברצלונה". עבור השוער, שבקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-29, הקלאסיקו לא יהיה משחק מכריע אלא "מפגש נחמד בין שתיים מהקבוצות הטובות בעולם. יש עוד שבעה מחזורים אחרי והכל עדיין יהיה פתוח".

סנט איקר התייחס לאחת הסוגיות הבוערות בקרב יושבי הסנטיאגו ברנבאו באחרונה, כושרו של חברו לקבוצה קאקה. "הוא מודאג וזועם מאוד", חשף קסיאס, "הוא חשב שיוכל לתרום לקבוצה הרבה יותר כבר בעונה הראשונה שלו. המצב מאוד מורכב מבחינה מנטלית. אנחנו מאוד שמחים שהוא משחק בריאל מדריד כי הוא אחד השחקנים הגדולים בעולם".

גם קשר הקבוצה גוטי התייחס למשחק מול היריבה השנואה. "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה", אמר גוטי, "אנחנו חייבים להכיר בזה שברצלונה משחקת כדורגל נפלא ושיש לה שחקנים מצוינים, אבל גם אנחנו חמושים היטב ובהחלט יכולים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully