וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה זכתה באליפות המדינה בטניס

נועם אוקון ונועם בר גברו על הראל לוי וטל ארוס, והביאו למרכז הטניס ברמלה את אליפות המדינה בפעם ה-13

קבוצת מרכז הטניס רמלה זכתה אתמול (ראשון) באליפות המדינה בטניס כאשר שחקני הקבוצה, נועם אוקון ונועם בר, ניצחו בקרבות צמודים ומרתקים את שחקני קבוצת אס"א תל אביב, הראל לוי וטל ארוס. בכך רשמה רמלה הישג מרשים כאשר גרפה בפעם ה-13 את אליפות המדינה בטניס. באליפות שהתקיימה השנה בשיטת הטוב משלושה עלו לגמר קבוצות אסא תל אביב ומרכז הטניס ברמלה.

במשחק צמוד שהתקיים היום במרכז הטניס ברעננה ניצח נועם אוקון את הראל לוי 4:6, 4:6 ונועם בר ניצח את טל ארוס 3:6 7:5 6:2. כזכור, ביום רביעי האחרון ניצח אוקון את לוי 4:6, 5:7 ונועם בר ניצח את גלעד בן צבי 6:3 3:6 ו-7:6. כאמור עם ניצחונם של אוקון ובר חגגה רמלה בר מצווה של אליפויות. יצוין, כי בשנה שעברה קטפה רמלה את הדאבל, כאשר זכתה הן באליפות המדינה והן בגביע המדינה השישי של הקבוצה. על סגל מרכז הטניס ברמלה נמנים גם השחקנים גלעד ברמן, אמיר וינטרוב, ישראל שמעוני ואמיר חדד. מנהל מרכז הטניס ומאמן הקבוצה הוא טירן בוקבוזה.

ראש עיריית רמלה, יואל לביא, בירך את הקבוצה על הישגה המיוחד וציין כי מזה שנים קוטפים טניסאי רמלה אליפויות וגביעים. "זהו הישג יפה לספורטאי הקבוצה ולעיר רמלה המצטיינת בטיפוח ילדים ובני נוער המשחקים ב-13 קבוצות בליגות השונות. למעלה מ-500 בני נוער וילדים משחקים באופן פעיל במרכז הטניס בעיר שבימים אלה עובר שדרוג משמעותי, עם הפיכתו למרכז ספורט עירוני שיכלול עשרה מגרשי טניס, בריכת שחייה, מרכז ספא ומרכז כושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully