וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: "מקום שלישי בשביל בני יהודה זה כמו אליפות"

למרות ההפסד למכבי חיפה ("חכמון פגע דווקא בנו"), זנדברג מאמין שכישלון הזהובים מול הגדולות יכול להסתיים בהצלחה

בבני יהודה יצטרכו לעשות בדק בית רציני לקראת משחקי הפלייאוף העליון, בו תפגוש שוב הקבוצה את הקבוצות הגדולות בליגה,. זאת לאור הנתון יוצא הדופן שמראה כי הזהובים לא הצליחו לכבוש העונה אפילו שער אחד לרפואה במשחקים נגד מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים שמדורגות נכון לעכשיו מעל בני יהודה בטבלת ליגת העל. ההפסד אמש (שני) 2:0 למכבי חיפה בבלומפילד סימן משחק שמיני בו לא הצליחו השחקנים של המאמן גיא לוזון לכבוש מול אחת הגדולות העונה, ולמעשה צברה הקבוצה רק שתי נקודות מתוך 24 אפשריות במשחקים אלו.

ביום שבת תשחק הקבוצה בחוץ נגד מכבי נתניה, והמאמן גיא לוזון ייאלץ להסתדר ללא עוז ראלי ולירוי צעירי המוצהבים. ראלי הוחלף אמש במחצית לאחר שספג כרטיס צהוב במחצית הראשונה ובצוות המקצועי חששו שיספוג את הצהוב השני והאדום. הקפטן אסי בלדוט הוחלף אמש במהלך המחצית השנייה, לאחר שהרגיש מתיחה בשרירי המפשעה. בלדוט יעבור היום בדיקות וטיפולים ונכון לעכשיו הוא בספק גדול לקראת המשחק בנתניה. ייתכן ובקבוצה יעדיפו לשמור אותו לקראת משחק הגביע נגד הפועל רמת גן ביום רביעי הבא בוינטר. הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן שלא שיחק אתמול בשל מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי עשוי להחמיץ גם את המשחק נגד נתניה בשל פציעתו.
היום קיבלו השחקנים יום חופשי ומחר יחלו ההכנות לקראת המשחק בשבת.

"אפשר לסכם את המשחק בנאיביות שלנו, תפסנו יום ומשחק שהיינו יכולים באמת לנצח בו. ניצחון אתמול היה חשוב מאוד ופשוט חבל שלא הצלחנו לעשות את זה", אמר קשר הקבוצה מיכאל זנדברג. "באופן אבסורדי, אני חושב שההרחקה של ליאור רפאלוב דווקא פגעה יותר בנו מאשר בחיפה. צריך לקחת את הדברים הטובים שהיו במשחק, בעיקר במחצית הראשונה, וחיפה יודעים לקחת נקודות גם במשחקים כאלה, זה יתרון של קבוצה גדולה, בגלל זה הם רצים לאליפות, וכל הכבוד להם".

"דווקא במשחקים כאלה, עם הגב לקיר ובעשרה שחקנים, רואים את החוזק של הקבוצה וחיפה באמת חזקה למרות שהם לא שיחקו טוב", החמיא זנדברג לירוקים, "אני חושב ששיחקנו יותר טוב מהם ושלטנו במשחק, בטח במחצית הראשונה. ההחלטות של השופט אלי חכמון דווקא פגעו בנו, כי גם אחרי האדום, בכל השריקות הקטנות הוא ניסה להחזיר להם. זו הנאיביות שלנו".

"מקווה שנצליח, לא רק בשבילנו, אלא גם בשביל קבוצות אחרות"

זנדברג התייחס לעובדה שבני יהודה לא מצליחה לקחת נקודות נגד הגדולות והוסיף: "עם עובדות אי אפשר להתווכח ולא ניצחנו אף קבוצה גדולה עד היום. המשחק אתמול יכול היה לתת לנו פוש קדימה לקראת הפלייאוף, אבל אין מה לעשות, וזה כבר מאחורינו. המשחקים שנשארו עכשיו הם רק נגד הגדולות ונצטרך להתעלות על עצמנו כקבוצה וגם כל שחקן באופן אישי. אני מקווה שנצליח לעשות את זה במאני טיים, לא רק בשבילנו, אלא גם בשביל קבוצות אחרות".

ההפסד אמש לחיפה היה הפסדה השלישי של הקבוצה בחמשת משחקי הליגה האחרונים. זנדברג מקווה שהעונה לא תברח לזהובים בין הידיים דווקא לקראת היישורת הסופית של הליגה והפלייאוף העליון: "הכל תלוי בעתיד. יש לנו עוד שישה משחקים עד לסיום העונה ואם נסיים במקום החמישי או השישי זה יכול קצת להתפספס לנו. מצד שני יחד עם הקיזוז, אפשר לסיים פתאום במקום השלישי ולהתקדם בגביע כמה שיותר ואז העונה הזאת תהיה הצלחה מסחררת. מקום שלישי בשביל בני יהודה זה כמו אליפות וזה בהישג יד. לא נרים ידיים, להיפך - צריך לתת פוש עכשיו וזה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully