וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס יוטון: "זה הרגע הכי גדול שלי בקריירה"

מאמן ניוקאסל נרגש מעליית הקבוצה לפרמיירליג: "הרווחנו את הזכות לחזור". על עתיד המועדון: "לא חושב על העונה הבאה"

אחת הבשורות הטובות שקיבלה הפרמיירליג העונה, הגיעה דווקא מליגת המשנה של אנגליה, הצ'מפיונשיפ. ניוקאסל ניצחה אמש (שני) את שפילד יונייטד 1:2 וחזרה למקומה הטבעי - הליגה הראשונה באנגליה.

כזכור, ניוקאסל ירדה ליגה בסוף העונה שעברה אחרי 16 עונות רצופות בליגה העליונה, כאשר השתלטותו של מייק אשלי על המועדון דירדרה אותו לתהומות חדשים, במהלכם אף העמיד אשלי את הקבוצה למכירה תמורת 100 מיליון ליש"ט. לאחר שאיש לא התעניין בספינה הטובעת, החליט להישאר אשלי בתפקיד. המגפייז ניקו את האורוות משחקניהם היקרים, מינו את כריס יוטון למנג'ר במקומו של אלן שירר האהוב, והמסע הסתיים בהצלחה.

"זה הישג אדיר", אמר יוטון לאחר שניוקאסל הבטיחה את מקומה בפרמיירליג, "זה מועדון ענק שמגיע לו להיות בפרמיירליג. הרווחנו את הזכות לחזור לפרמיירליג, ואני חושב שזה המקום שלנו".

אוהדי ניוקאסל חוששים כי הניהול הגרוע של הקבוצה יפגע בה גם בעונה הבאה, וטוענים כי לקבוצה אין בסיס איתן שיחזיר אותה לימיה היפים. יוטון לא חושב רחוק, וכרגע רק חוגג את הרגע. "אני חייב להודות שכרגע אני לא חושב על העונה הבאה", אמר המאמן, "נשארו לנו עוד חמישה משחקי ליגה, ואנחנו רוצים לסיים במקום הראשון. השחקנים שלי יודעים שיש להם אחריות לליגה הזאת ויש קבוצות אחרות שרוצות לעלות".

אוהדי הקבוצה הריעו ליוטון והמאמן המאופק לא הסתיר את התרגשותו. "אני לא אדם אמוציונלי, אבל זה היה מרגש", אמר המאמן, "אני אולי המאמן של המועדון, אבל זה המועדון שקידם אותנו. לגביי, זה הרגע הכי גדול שלי בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully