וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס: "מעולם לא לקחתי חומרים אסורים"

הגולפאי שיחזור בקרוב לסבב התחרויות: "הגמילה עזרה. נהייתי בן אדם טוב יותר. אני אצא לשם ואנסה לנצח את התחרות"

שבוע לפני שהוא חוזר אל הסבב, התפנה הערב (שני) טייגר וודס לשפוך מעט אור על הפרשה בה הסתבך, וגם ניצל את ההזדמנות, שוב להתנצל. "תראו במה הייתי מסובך", אמר וודס על חזרתו אל המקום הטבעי ביותר עבורו. "כשאתה חי חיי שקר, זה לא כיף כשמסירים זאת. עכשיו זה שוב כיף". באחת הפעמים הראשונות מאז שנחשפה הפרשה, הסכים וודס להתייחס לאותו לילה בו עשה תאונה עם רכבו, כשאשתו היתה במכונית, וסיפר כי נזדקק לחמישה תפרים בפנים.

"עשיתי טעויות ממש מטופשות ופגעתי בכל כך הרבה אנשים", אמר וודס. על תהליך הגמילה שעבר, אמר: "הייתי שם 45 ימים, וזה היה לי קשה להביט על עצמי. כשעשיתי זאת, זה עזר לי. אני ללא ספק אדם טוב יותר בעקבות זאת. אני עדיין צריך להמשיך בטיפול", אמר הגולפאי, אך עדיין סירב לספר על איזה טיפול מדובר, או לצורך גמילה ממה בדיוק.

הגולפאי התפנה גם לענות לשמועה שהשתמש בחומרים אסורים, בכדי להתגבר על פציעה בברכו. וודס פנה אל רופא בשם אנתוני גאלאה, שעתה ניצב בפני חקירה פדרלית באשמת מכירה של חומרים אסורים, ועבר אצלו את הטיפול. "מעולם לא לקחתי חומרים לא חוקיים", אמר וודס. "ה-FBI יצרו קשר עם הסוכן שלי ויקבלו את שיתוף הפעולה המלא שלי בכל מה שהם זקוקים לו, אבל בינתיים הם עוד לא פנו אליי". על התחרות עצמה, אמר וודס: "שום דבר לא השתנה. אני הולך לצאת לשם ולנסות לנצח", וזה אולי צריך להדאיג בעיקר את מתחריו של וודס, שבוודאי לא התגעגעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully