וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל חוזרת לפרמיירליג

אחרי עונה קלילה בליגת המשנה, הבטיחו המגפייז הנהדרים את שובם לליגה הבכירה, עוד לפני שניצחו 1:2 את שפילד יונייטד

עם כל הכבוד ל-20 הקבוצות שמאכלסות את הליגה האנגלית העליונה, הפרמיירליג היא לא אותו דבר בלי ניוקאסל. ובכן, הערב (שני), הבטיח המועדון המופלא מצפון מזרח אנגליה את חזרתו לליגה העליונה, וזה עוד לפני ששיחק. בליגת המשנה האנגלית אמנם ישוחקו עוד חמישה משחקים עד תום העונה, אלא שה-0:0 שעשתה הערב נוטיגהאם פורסט עם קארדיף הבטיח, מעשית, למגפייז את אחד משני הכרטיסים שמובילים לפרמיירליג בתום העונה. שעתיים לאחר שקיבלו את החדשות המשמחות עשו שחקני ניוקאסל את העבודה גם על כר הדשא, כשהפכו פיגור 1:0 מול שפילד יונייטד לניצחון 1:2, עם שער ניצחון מופתי של קווין נולאן במספרת בדקה ה-72. ככה עולים ליגה בסטייל.

כזכור, ניוקאסל ירדה ליגה בסוף העונה שעברה אחרי 16 עונות רצופות בליגה העליונה, כאשר השתלטותו של מייק אשלי על המועדון דרדרה אותו לתהומות חדשים, במהלכם אף העמיד אשלי את הקבוצה למכירה תמורת 100 מיליון ליש"ט. לאחר שאף אחד לא הביע התעניינות קונקרטית בספינה הטובעת, החליט להישאר אשלי בתפקיד, ולאחר שהמגפייז ניקו את האורוות משחקניהם היקרים, הם נותרו עם מטרה אחת מוצהרת: לשוב לפרמיירליג.

מי שמונה למנג'ר הקבוצה במקום אלן שירר האהוב היה כריס יוטון, ולמשך רוב העונה לא נתקלו המגפייז בקשיים מיוחדים בליגת המשנה. ניוקאסל הפסידה העונה ארבע פעמים בלבד מתוך 40 משחקיה, ונכון לרגע זה היא מוליכה את הצ'מפיונשיפ עם 86 נקודות - 3 יותר מווסט ברומיץ', שנמצאת גם כן בדרך הבטוחה בחזרה לפרמיירליג, ו-15 יותר מנוטינגהאם פורסט, שככל הנראה תסתפק בכרטיס לפלייאוף על העליה.

מלך השערים של ניוקאסל העונה הוא אנדי קארול, עם 14, כשפיטר לובנקרנץ הדני מוסיף 11 וקווין נולאן 12. שולה אמאובי, מהשרידים הבולטים מהעונה שעברה, הבקיע העונה שמונה שערים, כאשר שמות גדולים נוספים שנמנים על סגל המועדון הם ג'ואי ברטון, יונאס גוטיירז, פבריציו קולוצ'יני, וכמובן, צמד הקפטנים, ניקי באט (בן ה-35) ואלן סמית. שיהיה במזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully