וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "חבל שהליגה לא נתנה לנו להילחם עד הסוף"

המנג'ר הישראלי של פורטסמות ממשיך לעסוק בהורדת הנקודות, אך גם בחצי גמר הגביע: "זה אירוע, חגיגה. לא נהיה אורחי כבוד"

שעון החול לעונה העצובה של פורטסמות ממשיך לאזול, וכעת כמעט כל שנשאר למועדון הוא חצי גמר הגביע האנגלי מול טוטנהאם, שייערך בעוד שישה ימים בוומבלי. שלל הפציעות וההרחקות מלמדות שפומפי צפויה לעלות לכר הדשא עם 11 חיסורים, לא פחות, ואם שואלים את מנג'ר הקבוצה, אברהם גרנט, זה מה יש כרגע. "בעבר הייתי איש כספים, כעת אני רופא", התלוצץ הישראלי. "זו בעיה נוספת להתמודד איתה. אני צריך לבדוק את השחקנים ולראות מי יהיה כשיר, אבל הדבר האחד שאני כן יכול להבטיח זה שמי שישחק יילחם".

"מועדון כמו פורטסמות לא מגיע למעמד חצי הגמר לעתים קרובות, כך שעבורנו מדובר בחגיגה, באירוע. זה לא קרה הרבה ב-112 שנות המועדון", המשיך הישראלי. "שיחקנו היטב בגביע, ואנחנו מאוד מרוצים להיות בוומבלי אך לא נגיע כדי להיות אורחי כבוד".

מעשית, נראה שגרנט ושחקניו כבר ירדו ליגה. אי לכך ובהתאם לזאת, הגביע הוא כל שנותר לפורטסמות. ווסטהאם אמנם לא הצליחה לנצח את אברטון אמש, מה שהקנה לפומפי שבוע נוסף בליגה העליונה, אך גם גרנט כבר השלים עם מר גורלו, והוא יודע למי להפנות את האצבע המאשימה. "הליגה הורידה לנו תשע נקודות ואפילו לא הודיעו לנו על כך. זה לא קרה על המגרש, וצר לי שהם לא נתנו לנו צ'אנס להילחם עד הרגע האחרון", אמר המנג'ר המדוכדך, אך ניסה לשמור על אופטימיות. "אחת המסורות של המועדון היא להילחם. זה לא סוד שכעת, אנחנו מתרכזים בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully