וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הפסידה גם ליוון

5.4.2010 / 17:47

שחקניו של דני פרנקו קרסו ברבע השלישי בדרך להפסד 62:55 לנבחרת יוון וסיימו את טורניר אלברט שוויצר ללא ניצחונות

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל סיימה היום (שני) את השתתפותה בטורניר אלברט שוויצר היוקרתי עם הפסד שלישי ברציפות, והפעם 62:55 לנבחרת יוון. שחקניו של דני פרנקו, שמתכוננים לקראת אליפות אירופה דרג ב' לנוער שתיערך הקיץ בתל אביב, פתחו את משחקי הטורניר שלשום עם תבוסה ב-28 הפרש לנבחרת ספרד החזקה. אמש הייתה הנבחרת קרובה לניצחון על אוסטרליה, אך טעויות בדקה האחרונה הובילו להארכה ולהפסד.

ישראל פתחה בחמישייה עם ליאור שם טוב, תומר בר-אבן, שון לבנובסקי, בר טימור ורם אליאספור. המחצית הראשונה הייתה צמודה, כשבסוף הרבע הראשון הוליכה יוון 14:17, אך עד המחצית ידעו בר טימור ושון לבנובסקי להחזיר את ישראל לשיוויון 23:23. הרבע השלישי הכריע את ההתמודדות, כשיוון עם דקות טובות של לינוס חריסיקופולוס גמרה את ההתמודדות עם יתרון 34:47 בסוף הרבע. עד הסיום הצליחה ישראל לצמצם ובסיום כאמור ניצחון יווני 55:62.

קלעו לישראל: בר טימור 13, שון לבנובסקי 11 ו-12 ריבאונדים, גיא לביא 7, נועם לייש ורם אליאספור 6 כל אחד, ליאור שם טוב 5, תמיר שמחוני 3, תומר בר-אבן ואור סולומון 2 כל אחד. כן שותפו: תום סלוצקי, עוז בלייצר ואקסל ואן אוורקרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully