וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 מיליון דולר כדי לאמן את הנטס? לא תודה

על פי דיווחים, זו ההצעה שהגיש פרוחורוב למייק ששבסקי, שהגיב: "אין לי עניין בתפקיד". פיפן, מאלון ובאס בהיכל התהילה

הלילה (בין שני לשלישי) ממתין למייק ששבסקי אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו, כאשר המאמן המוערך ינסה לזכות בפעם הרביעית בקריירה עם דיוק באליפות המכללות. מהצד השני של המתרס עומדת הסינדרלה, מכללת באטלר הקטנה, אלא שמספר שעות לפני המשחק הגדול, התקשורת האמריקאית מעדיפה להתעסק דווקא בעתיד של ששבסקי.

לפי דיווחים בארצות הברית, המאמן של הבלו דבילז קיבל הצעה לשמש כמאמן ניו ג'רזי נטס בעונה הבאה. כזכור, מיכאיל פרוחורוב, האדם העשיר ביותר ברוסיה, קנה את המועדון לפני כשנה, ולכל ברור שקיקי ונדוויי, מאמנה הנוכחי של הקבוצה, לא ימשיך בתפקידו גם בקיץ הקרוב, אז אמורה להוות ניו ג'רזי אחת מהשחקניות המרכזיות בשוק השחקנים החופשיים המטורף והמבטיח.

כסף, כאמור, הוא לא הבעיה העיקרית של מר פרוחורוב, כאשר על פי הדיווח הוא מוכן להציע לששבסקי לא פחות מ-13 מיליון דולר לעונה (!), ואופציה לשמש גם כג'נרל מנג'ר של המועדון. עם זאת, ששבסקי כבר קיבל מספר פניות לעבור מהמכללות ל-NBA בעבר, וסירב. הבולטת שבהן היתה בקיץ 2004, אז דחה מאמן המכללות המיתולוגי הצעה של 40 מיליון דולר לחמש עונות מצד הלייקרס.

גם הפעם ששבסקי לא הביע עניין בעבודה, והערב הוא מסר בתגובה: "אין לי שום עניין בתפקיד. לא יצרו איתי קשר. זה היה יכול להיות מחמיא אם מישהו היה מציע לי את זה, אבל אני בכל מקרה לא מעוניין". ששבסקי אף הגדיל לעשות במסיבת העיתונאים שערך ערב גמר הפיינל פור, וציין כי הוא מתכוון להישאר בדיוק גם לאחר שיפרוש מקריירת האימון שלו. באשר להצעה שקיבל בעבר מהלייקרס אמר המאמן: "הגישה שלי לגבי ההצעה ההיא עדיין לא השתנתה".

* באופן רשמי, הוכרז הערב כי סקוטי פיפן, קארל מאלון, דניס ג'ונסון, ג'רי באס, בוב הרלי וסינתיה קופר ייכנסו להיכל התהילה ב-2010. "זה רגע נפלא", אמר פיפן לאחר ההכרזה. "זה משהו שמעולם לא חלמתי שיקרה לי כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully