וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני יהודה

הפער בצמרת חזר לשמונה נקודות, למרות הרחקה שערורייתית של רפאלוב. ארבייטמן (16) וקטן בפנדל גבולי (60) כבשו

כשאומרים שטעויות שיפוט מתקזזות, כנראה שמתכוונים למשחק הזה. מכבי חיפה ניצחה הערב (שני) 0:2 את בני יהודה במשחק שסגר את המחזור ה-29, למרות שנאלצה להתמודד עם הרחקה ממש לא מוצדקת של ליאור רפאלוב בדקה ה-33. מצד שני יכול גם גיא לוזון לבוא בטענות על הפנדל שקיבלה האורחת בדקה ה-60 אחרי היתקלות בין דין מורי למוחמד גדיר, שהרבה שופטים לא היו שורקים עליה. אם כך, נראה שאלי חכמון הוא איש המשחק, אבל את הירוקים של אלישע לוי זה ממש לא מעניין כשהם שוב שמונה נקודות מעל הפועל תל אביב, מחזור אחד לסיום העונה הסדירה וקיזוז הנקודות. אצל בני יהודה בטח שוב יבכו את העובדה שהם לא מצליחים לנצח קבוצות גדולות, או אפילו לכבוש שערים. הבשורה הרעה בשבילם היא שעכשיו יחכו לה עוד חמישה כאלה.

השופט אלי חכמון משוחח עם שחקן מכבי חיפה, יניב קטן, ושחקני בני יהודה, אסי בלדוט, מיכאל זנדברג. ברני ארדוב
כוכב המשחק, מלווה בשחקני המשנה. חכמון/ברני ארדוב

דווקא בני יהודה התחילה טוב יותר והגיעה לשתי הזדמנויות מסוכנות בעשר הדקות הראשונות. אלא שבדקה ה-16 הגיע, כרגיל העונה, שער של שלומי ארבייטמן אחרי הגבהה של יניב קטן, שהוסטה על ידי הבלם דקל קינן. מאז השער חיפה השתלטה על המגרש וניצלה את חוסר הביטחון של הזהובים כדי להגיע למספר הזדמנויות נוספות. בדקה ה-33 שוב השתנה המומנטום במשחק כשספק הכשלה ספק הצגה של רפאלוב ברחבה בני יהודה, הובילה את השופט אלי חכמון לשלוף לקשר החיפאי צהוב שני ואדום. הירוקים נראו עצבניים והמארחת הצליחה להגיע לעוד מספר הזדמנויות עד הירידה לחדרי ההלבשה.

כבר בתחילת המחצית השנייה עשה אלישע לוי חילוף ששינה את המגמה של הקבוצה שלו כשהכניס את מוחמד גדיר על חשבונו של שלומי ארבייטמן והירוקים התחילו לשחק על המהירות של גדיר במתפרצות. בדקה ה-60 המגמה הזו עזרה לירוקים להגדיל את התוצאה כשפריצה של גדיר הסתיימה בספק הכשלה של מורי. הירוקים קיבלו פנדל, קטן בעט לא טוב, אך איינגובה לא הצליח להדוף. עד הסיום המשחק התנהל בעצלתיים כשבני יהודה נראית שבורה ומכבי חיפה מסמנת וי על עוד משחק, הפעם 0:2 על בני יהודה, שמגדיל את הפער מהפועל תל אביב לשמונה נקודות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מהלך המשחק

דקה 9: בלדוט קיבל מסירה טובה על סף רחבת חיפה ובעט חזק, אך רחוק מן המסגרת.

דקה 16: גול! הגבהה של קטן הגיעה דרך הסטה של קינן לארבייטמן שמחמישה מטר בעט חזק, איינוגבה נגע אך לא הצליח למנוע מהחלוץ את שערו ה-26 העונה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 22: קולמה עבר את זנדברג ובעט חזק לשער מ-25 מטר, הכדור עלה קצת מעל השער.

דקה 33: רפאלוב ספק נדחף על ידי מורי ברחבה ונפל. השופט חכמון חשב שזו הצגה ושלף לקשר חיפה את הצהוב השני ואדום. החלטה שמקפחת את הירוקים, שנראו מאוד עצבניים.

דקה 37: אדרי פרץ משמאל ויישר לאמצע, עטר בעט חזק כדור שפגע בקולמה ויצא לקרן.

דקה 53: בעיטה גרועה של דוידוביץ', שניסה להרחיק, הגיעה לעטר שעבר את השוער אך ניסה לבעוט לשער מזווית בלתי אפשרית. הגנת חיפה הסתדרה בקלות עם הכדור.

דקה 60: גול! חיפה קיבלה פנדל גבולי אחרי ספק עבירה של מורי על גדיר. קטן בעט לא טוב, אך הכדור חלף מתחת לבטנו של איינוגבה ופנימה. 0:2 למכבי חיפה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי (עמרי אפק, 46), איבן גארדיו, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי (ג'ורג' אמסיס, 67), אסי בלדוט (מהראן ראדי, 50), מיכאל זנדברג, משה ביטון, אלירן עטר.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה; בירם כיאל (ישראל זגורי, 82), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (הורחק, 33), יניב קטן; שלומי ארבייטמן (מוחמד גדיר, 56), ולדימיר דבאלישווילי (עלי עוסמאן, 35).

שחקן מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, יורד מהדשא. ברני ארדוב
הורחק סתם ויחמיץ את הדרבי החיפאי. רפאלוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully