וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון ניצחה את הפועל ירושלים 77:80

הפועל ירושלים ויתרה על עומאר סניד ומורן רוט בסיום העונה הקודמת, אז הם חזרו למלחה במדי אשקלון ונקמו בה עם 77:80

אחרי שזכה באליפות עם הפועל חולון, עבר מורן רוט להפועל ירושלים, וסומן מיד כמי שאמור להנהיג את ההתקפה במלחה. אלא שבסיום אותה עונה נרשמה אכזבה מהרכז הישראלי, ובירושלים החליטו לחתוך אותו, וללכת בכיוון אחר. הערב (שלישי) זכה רוט לנקום באותם אנשים שלא האמינו בו, כשחזר עם עירוני אשקלון לאולם במלחה, וברבע רביעי עצום שלו, הוביל את קבוצתו של אריאל בית הלחמי לניצחון גדול 77:80. ירושלים לעומת זאת ממשיכה בנפילה החופשית שלה, כשהיא מפסידה פעם נוספת בבית לקבוצה נחותה ממנה, אחרי ההדחה הכואבת מהיורוקאפ.

אשקלון צריכה לצאת מעודדת מאוד מהערב הזה, לאחר שהציגה כדורסל נהדר בשני הרבעים הראשונים, והוליכה כבר בפער דו ספרתי, לפני שאיבדה את המומנטום, ואיפשרה לירושלים לחזור לתמונה. שחקניו של גודס נהנו מיכולת נהדרת של נעימי במחצית השניה, והגארד הישראלי העניק יתרון ראשון לירושלים, שלא עצרה, וטסה עד יתרון 12 לקראת הרבע האחרון. אלא שאז קם לתחייה מורן רוט, אותו רוט עליו ויתרה ירושלים בסיום העונה שעברה, והחל להתפוצץ על הפרקט. שלשות גדולות, אסיסטים ובעיקר אותה אנרגיה שמאפיינת מאוד את הרכז העירה את כל הקבוצה, ובכמה דקות מומנטום תפסה אשקלון ניצחון חוץ גדול במלחה, שיסייע לה מאוד במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף ההולך ומתקרב.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, יובל נעימי, דיז'ון תומפסון, טרה סימונס, וברנדון האנטר. אשקלון העלתה את אלעד הופמן, מורן רוט, ג'ימי בקסטר, ברוק סיילס ועמאר סניד.

אשקלון פתחה מהר, והלכה פנימה אל ג'ימי בקסטר, שלא התקשה מול סימונס, רשם עליו 8 נקודות, ויחד עם מתפרצת של סניד העלו השניים את קבוצתם ליתרון 3:10. ירושלים נראתה כבויה מאוד, והצליחה למצוא נקודות רק מחוץ לקשת, כשסימונס, פינקני ואוחיון צולפים מחוץ לקשת ושומרים את האורחים במרחק 6 הפרש. גם הקליעות הללו לא ממש העירו את ירושלים, קוקיה הלך פעמיים עם הראש בקיר, ואשקלון ניצלה זאת כדי לעלות ל-9 עם שלשה של קורי קאר. ירושלים עוד הצליחה למצוא דאנק פנוי שהקפיץ את האוהדים, אבל שלשה של סניד עם הבאזר קבעה יתרון 13:23 בסיום הרבע הראשון לאשקלון.

סימונס פתח את הרבע השני עם שלשה, אבל אשקלון הגיבה פעמיים עם סל ועבירה, ועלתה ליתרון 13. דווקא אז התממו העניינים אצל אשקלון, והופמן ורוט החליפו כמה מילים ביניהם, בעוד סימונס מוצא שלשה פנויה ומוריד ל-30:21. ג'טר בהחלטה מטופשת עשה עבירה בלתי ספורטיבית על קורי קאר, שדייק פעמיים מהעונשין, אבל הגארד הירושלמי החזיר מהעבר השני עם שלשה גדולה. וסל ועבירה של ששון הורידו ל-7 בלבד. המומנטום הירושלמי נמשך, כשליונס חודר את ההגנה ומזין את האנטר, ואיבוד כדור של האורחים 4 שניות לסיום איפשר לאוחיון להוריד לפיגור נקודה בלבד עם הבאזר, 40:39 לאשקלון במחצית.

סיילס העלה את אשקלון ליתרון 46:49 בפתיחת הרבע השלישי אבל נעימי היה פעיל מאוד בצד של ירושלים, וחטיפה שלו יחד עם 4 נקודות רצופות העלו את המארחים ליתרון ראשון במשחק, 49:50. אשקלון קפאה לחלוטין, בית הלחמי ניסה להעיר את שחקניו ללא הועיל, ונעימי המשיך להריץ את המארחים עד יתרון 51:60. אשקלון החלה לאבד את הראש וחיפשה זריקות מחוץ לקשת ומחצי מרחק במקום ללכת פנימה, ושילמה על זה ביוקר, בעוד ירושלים יורדת בסיום הרבע השלישי ביתרון 52:64, כשהיא רושמת רבע שלישי של 12:25.

מורן רוט שהיה עסוק בהפעלת חבריו בשלושת הרבעים הראשונים התעורר עם שתי שלשות גדולות שהחזירו את אשקלון עד פיגור 6 בפתיחת הרבע האחרון. הרוחות שוב התחממו כשהפעם סוכר טוען לעבירה של נעימי, ובינתיים, המשיכה אשקלון בקיצוץ הפער, ובקסטר צימק, וסניד בשלשה השווה ל-70:70. בקסטר, רוט וטולברט נכנסו לטירוף, והעלו את קבוצתם ליתרון 74:77, דקה לסיום, ואיבוד כדור גורלי של נעימי פגע מאוד במארחים. ירושלים חזרה עד פיגור 2, אבל סל ניצחון נהדר של בריאן טולברט, 5 שניות לסיום מנע מירושלים למצוא את הניצחון, וג'טר בג'אמם הצליח רק לצמק בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני אשקלון: עומאר סניד 19 נקודות (6 מ-7 ל-2), ג'ימי בקסטר 17 (8 מ-10 ל-2), ברוק סיילס 15 ו-8 ריבאונדים, מורן רוט 13 (כולן ברבע האחרון) ו-9 אסיסטים, קורי קאר 8, בריאן טולברט 5 ו-4 אסיסטים, אלעד הופמן 3.

קלעו להפועל ירושלים: טרה סימונס 17 (6 מ-7 מהשדה), יובל נעימי 15 (6 מ-12 מהשדה) ו-5 אסיסטים, ברנדון האנטר 9 ו-5 ריבאונדים, שרון ששון 8, פו ג'טר, קווין פינקני ויוגב אוחיון (4 איבודים) 7 כל אחד, ליאו ליונס 5, אורי קוקיה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully