וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מצאה מחליף לג'רמי טיילר

4.4.2010 / 22:24

סגנית האלופה ייצרה קמע בדמות קוף ירוק שילבש את הגופיה של טיילר שעזב. ריץ' נפצע ובספק לעפולה, רוזן מגיע לישראל

קברניטי מכבי חיפה לא מפסיקים להפתיע את ליגת העל, ואין הכוונה רק ביכולת המקצועית של הקבוצה. אחרי שלפני שבועיים פירסמה הקבוצה כי תשחק בקיץ הבא מול ניו ג'רזי נטס מה-NBA במסגרת ההכנה לעונה, הנחיתה הקבוצה היום (ראשון) קמע ראשון מסוגו בישראל, כדוגמת הקמעות של קבוצות ה-NBA. הקמע, קוף ירוק גדול, אמור להיות מוצב באולמה הביתי של חיפה לכל משחקיה.

הקבוצה תערוך בימים הקרובים אודישנים לאדם אשר יאייש את הקמע, ומזמינה את אוהדי הקבוצה למצוא לקוף שם מקורי בדף הפייסבוק המיוחד שהוקם עבורו. המספר אותו בחרו בחיפה בשביל הקוף הוא 8, אותו מספר שלבש כוכב התיכונים ג'רמי טיילר, שעזב את ישראל לפני כשלושה שבועות לאחר שלא הצליח להראות את יכולתיו בקבוצה.

בינתיים בחיפה מחכים לחזרתו של דבון ג'פרסון שהמריא לארצות הברית בשבוע שעבר בעקבות אבל על מות בן דוד. ג'פרסון אמור לחזור לישראל מחר, ולשחק במשחק הליגה החשוב מול הפועל עפולה ברוממה ביום חמישי. הגארד ג'ייסון ריץ' נפצע באימון הבוקר בקרסולו ובקבוצה מקווים כי יוכל לחזור להתאמן עד למשחק. הבעלים ג'ף רוזן ינחת בישראל בסוף החודש, ולאחר נחיתתו יחלו בקבוצה בדיונים לקראת העונה הבאה, כולל ההחלטה היכן ישחקו לאחר שיפוץ אולם רוממה שאמור להסתיים בנובמבר 2011, וההחלטה האם לשחק באירופה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully