וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי מריחה אליפות

הקבוצה של דידייה דשאן גברה 0:1 על לאנס משער של ברנדאו ולמרות שני משחקים חסרים היא כבר נקודה אחת מהפסגה

אוקזר הפכה הערב (ראשון) לקבוצה התורנית שמפספסת את המקום הראשון בצרפת ואחרי שאתמול בורדו הפסידה, מונפלייה סיימה בתיקו וליון ניצלה זאת כדי לזנק מהמקום החמישי לראשון, הערב סיימה הקבוצה של ז'אן פרננדז ב-1:1 בלבד נגד פ.ס.ז' והסתפקה בעלייה למקום השלישי. דניאל ניקולאי אמנם העלה את אוקזר ל-0:1 בדקה ה-11, אבל יונוס סנקארה השווה כעבור 5 דקות.

לאור התוצאות של מרבית יריבותיה לצמרת במחזור ה-31, אין ספק שהמנצחת הגדולה שלו היא מארסיי, שהתקרבה הערב כדי נקודה אחת בלבד מהמקום הראשון, אבל יש לה שני משחקים חסרים. את שלוש הנקודות החשובות השיגה הקבוצה של דידייה דשאן בזכות 0:1 קטן על לאנס, כשברנדאו הברזילאי כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-22. לאנס בעטה רק שלוש פעמים לכיוון שערו של סטיב מנדאנדה ולמרות שסטפן מ'ביה הורחק בדקה ה-75, הקבוצה הביתית לא התקשתה להשיג את הניצחון.

בתחתית נראה ששלוש היורדות כבר נקבעו מזמן וגרנובל, לה מאן ובולון ישחקו בשנה הבאה בליגת המשנה. האחרונה הייתה יכולה לשפר הערב את המצב והוליכה דקות ארוכות 0:1 על טולוז משער של אוליבייה קאפו בדקה ה-36, אבל דניאל בראטן קבע 1:1 בדקה ה-88 ובולון נמצאת שמונה נקודות מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully