וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתרחקת מליגת האלופות

האדומים נפרדו ב-1:1 בלבד מבירמינגהאם ועם משחק עודף, המרחק שלהם מהמקום הרביעי עומד על ארבע נקודות

אחרי שטוטנהאם הפסידה אתמול (שבת) בסנדרלנד, יכולה הייתה ליברפול לצמק את הפער מהמקום הרביעי, אליו העפילה בינתיים מנצ'סטר סיטי, לשתי נקודות אם הייתה מנצחת היום את בירמינגהאם בחוץ. אלא שהאדומים, כהרגלם בקודש העונה, כשלו ברגעים החשובים, נפרדו מהקבוצה הביתית ב-1:1 בלבד והתחושה שהם לא יגיעו לליגת האלופות בעונה הבאה ממשיכה לגבור. לקבוצה של רפא בניטז אגב, היה זה משחק חוץ שביעי ברציפות ללא ניצחון.

סטיבן ג'רארד, שנמצא בכושר הבקעה לא רע בחודש וחצי האחרון, דווקא העלה את המרסיסיידרז ל-0:1 בדקה ה-47 אחרי מסירה של גלן ג'ונסון, אבל היתרון של ליברפול החזיק מעמד 10 דקות בלבד לפני שליאם רידג'וול הבלם כבש מקרוב את השוויון. ליברפול עוד הגיעה לכמה הזדמנויות לא רעות, אבל בסך הכל המשיכה להיראות לא טוב והתיקו הזה הוא כמעט בבחינת הפסד. יוסי בניון פתח והוחלף על ידי ריאן באבל בדקה ה-71.

* במשחק נוסף שנערך היום ניצחה פולהאם את וויגאן 1:2. ג'ייסון סקוטלנד דווקא העלה את הלאטיקס ליתרון בדקה ה-34, אבל סטפנו אוקקה צ'וקה השווה בדקה ה-47 וברדה האנגלנד השלים את המהפך בדקה ה-58.

* ווסטהאם ואברטון נפרדו ב-2:2 דרמטי. דיניאר ביליאלטדינוב העלה את הטופיז ל-0:1 בדקה ה-24, ולאחר שמנואל דה קוסטה השווה לפטישים בדקה ה-60, הגיע הסיום המותח. איגביני יעקובו השיב את היתרון לאברטון בדקה ה-85, אחרי הגבהה מצוינת של לייטון ביינס, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאילן הברזילאי, עם נגיחה נפלאה שסידרה לקבוצתו נקודה אחת. במצבה האנוש של ווסטהאם בתחתית, גם זה משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully