וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג הביסה את הופנהיים 0:4

אחרי ההפסד לפולהאם בליגה האירופית התאוששו הזאבים בבונדסליגה, עם שערים של דזקו (צמד), ברזאלי ומיסימוביץ'

אחרי משחק העונה שהעלה את באיירן מינכן בחזרה לפסגת הבונסליגה, ננעל הערב (ראשון) המחזור ה-29 בגרמניה כשוולפסבורג ההפכפכה אירחה את הופנהיים. הזאבים, שהגיעו למשחק אחרי לו"ז צפוף שכלל גם משחק בליגה האירופית מול פולהאם (אותו הפסידו 2:1), קיוו להתחיל מומנטום כלשהו, ולהוכיח שהתבוסה הביתית המשפילה 5:1 להרטה ברלין לפני שבועיים היתה מעידה חד פעמית.

ואכן, במידה מסוימת האוהדים שהגיעו הערב לוולפסווגן ארינה קיבלו תמורה מלאה לכספם, לשם שינוי. במשחקים של וולפסבורג מובקעים העונה המון שערים, והערב ראינו כיצד. זה התחיל עם אדין דזקו הנפלא בדקה ה-25, שניצל מסירה של כריסטיאן גנטנר כדי להבקיע את שערו ה-17 העונה, ולהעלות את המארחים ל-0:1.

וולפסבורג המשיכה את המומנטום גם במחצית השניה, כאשר בדקה ה-51 אנדריאה ברזאלי נגח קרן של זבזדן מיסימוביץ' כדי להכפיל את התוצאה. הקשר הבוסני עבר לתפקיד המבקיע בדקה ה-74, והחגיגה הכל-בוסנית נמשכה דקה מאוחר יותר, כאשר דזקו השלים צמד על מנת לקבוע את תוצאת המשחק - 0:4 נאה למארחים. הזאבים רושמים ניצחון ביתי מרשים, ושבים למירוץ אחר כרטיס לאירופה.

* במשחק נוסף אכזבה המבורג, כשסיימה ב-0:0 בלבד בביתה עם האנובר, ממעמקי המקום ה-17 בטבלה. החבורה של ברונו לבאדיה אמנם היתה יותר מסוכנת, אלא שבניגוד לניצחון על סטנדרד ליאז' בליגה האירופית באמצע השבוע שעבר, הפעם הם לא מצאו את הרשת. רצף המשחקים ללא ניצחון של המבורג צומח לארבעה, והצמרת כבר רחוקה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully