וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה ימים לקלאסיקו: רונאלדו: "אני אוהב להיות אני"

שחקן ריאל שחרר עוד פנינה. גווארדיולה על שחקניו: "אפשר ללכת איתם עד קצה העולם". זלאטן יחמיץ את ארסנל, בספק לריאל

שבוע לפני הקלאסיקו הגדול שיפגיש את ריאל מדריד וברצלונה בסנטיאגו ברנבאו, הביסה אמש (שבת) הקבוצה של פפ גווארדיולה את אתלטיק בילבאו 1:4 במסגרת המחזור ה-30 בליגה הספרדית ועלתה, לפחות עד משחקה של ריאל הערב באל סרדינרו של ראסינג סנטאנדר, למקום הראשון בטבלה עם פער של שלוש נקודות.

בארסה חוזרת במשחקיה האחרונים לכושר מצוין, ואחרי ההצגה הגדולה שהיא נתנה באמירויות היא לא התקשה בבית נגד הקבוצה הבאסקית. המאמן הקטלאני בחר לשבח את שחקניו בסיום המשחק ולטעת בהם הרבה ביטחון לקראת שני העימותים הקרובים החשובים שלהם נגד ארסנל בשלישי בגומלין רבע גמר האלופות (2:2 במשחק הראשון) והקלאסיקו. "עם השחקנים האלה אפשר להגיע עד סוף העולם", אמר פפ, שלא תמיד מפליג בשבחים דרמטיים כאלה.

המאמן התייחס גם לרוטציה שהוא ערך בהרכב. "יש לנו משחק כל שלושה ימים, אני חייב לתת לכולם לשחק". גווארדיולה אף התלוצץ עם הכתבים אחרי המשחק, כשאמר להם: "בטח התבלבלתם כשראיתם את ההרכב הפותח של הקבוצה". גווארדיולה מייחס, כמובן, חשיבות רבה למשחק נגד ארסנל ואמר: "אם נעבור, נגיע לגמר עם סיכוי לא רע לזכות שוב באלופות".

בויאן קרקיץ' פתח בהרכבה של בארסה ונתן משחק מצוין עם צמד. בויאן, שהועלה להרכב הראשון על ידי פרנק רייקארד, לא נחשב כבן טיפוחיו של גווארדיולה, אבל האחרון שיבח אותו: "אין אדם ששמח יותר ממני לגבי ההופעה וההצלחה של בויאן במשחק הזה".

בין שלל השמחות, בארסה קיבלה אמש בשורה מרה כשהתברר כי זלאטן איברהימוביץ', שחזר לאחרונה לכושר טוב וכבש צמד באמירויות, יחמיץ את המשחק נגד ארסנל. החלוץ השבדי סובל מקרע קטן בשריר השוק הימני. חמור מכך, האיש שכבש את שער הניצחון בקלאסיקו הקודם נמצא בספק למשחק נגד ריאל בשבת. גם בגזרה של ג'ראר פיקה העניינים לא ברורים, כשגם הבלם סובל מפציעה בשריר ועלול להיעדר לתקופה של כשבוע וגם הוא בספק לקלאסיקו.

את מי רונאלדו הכי אוהב?

שערו למי כריסטיאנו רונאלדו הכי אוהב להידמות? וואלה, קלעתם בומבה - לעצמו. "אני אוהב להיות אני", התבטא הפנומן של ריאל מדריד.

שחקן נבחרת פורטוגל לא סבור שהוא צריך להצטנע לאור העבודה הקשה שהביאה אותו למקום בו הוא נמצא כיום. "אני תמיד הולך עם הראש זקוף", אמר רונאלדו, "יש לי אישיות כובשת ואני תמיד מסתכל קדימה".

רונאלדו גם התייחס למחיר שהוא משלם בחייו: "לחיי התהילה יש מחיר, יש הרבה דברים שמספרים עליך שהם שקרים". כשהוא נשאל האם הוא אוהב להיות כריסטיאנו רונאלדו, הוא ענה בפשטות: "אני אוהב את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין ספק, קשה להיות רונאלדו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully