וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויטה ור.ק.ס כבר צעד אחד מליגת המשנה

השוער שוב ספג חמישייה, הפעם ב-5:1 נגד רודה ובשבוע הבא קבוצתו כנראה תרד ליגה רשמית. 90 דקות לזיו בלוקרן

אוהד לויטה ספג הערב עוד חמישייה, העם כשקבוצתו ר.ק.ס ואלוויק הובסה 5:1 על ידי רודה במחזור ה-30 בליגה ההולנדית. בעקבות ההפסד נקבע סופית שלויטה וקבוצתו יסיימו בין שלוש האחרונות, כשהאחרונה יורדת והשתיים האחרות הולכות לפלייאוף נגד הנשירה. יחד עם זאת, לכולם בהולנד ברור שר.ק.ס תהיה זו שתסיים במקום האחרון ותרד, במיוחד לאור העובדה שנותרו 12 נקודות בקופה והיא מדורגת 11 נקודות מתחת למקום ה-17.

ר.ק.ס דווקא עלתה ליתרון משער של צ'רליסון בנשופ המצוין, שיעבור בסוף העונה לאלקמאר, אבל רודה השוותה משער של מורטן סקובו בדקה ה-23 והפכה אחרי שער עצמי של יורגן קולין בדקה ה-34. המקומיים השלימו את החגיגה במחצית השנייה עם שלושער של מאדס יונקר (62, 69, 81).

* יואב זיו שיחק 90 דקות בהפסדה של לוקרן 3:1 למכלן במחזור השני של בית הפלייאוף של קבוצתו בליגה הבלגית. טום סוטרס (48), ג'ואקים מונונגה (66) וג'וליאן גוריוס (81) כבשו למכלן, קיליאן אוברמיר (86) רק צימק. אבי סטרול ועומר גולן לא שיחקו במדי לוקרן.

* ברומניה השיג אתמול רוני לוי את ניצחונו השני כמאמן אוניראה אורזיצ'ני כשקבוצתו גברה 0:2 בחוץ על אסטרה פלוישטי. הקפטן גאורגי גלאמאז כבש ראשון בדקה ה-31 וראול רוססקו המחליף חתם בדקה ה-68. לאחר הניצחון מדורגת אוניראה במקום השישי עם 45 נקודות, שתיים פחות מואסלוי שבמקום הראשון.

* פיני בלילי לא שותף בהפסד אנטליאספור 2:1 נגד מוליכת הטבלה, בורסאספור, במחזור ה-28 בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully