וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הקפיצה הגדולה של ליון

אחרי שניצחה את בורדו בצ'מפיונס, עלתה ליון מהמקום החמישי לראשון, בזכות 1:2 בראן. נאנסי הפתיעה עם 1:2 בבורדו

דרמה, תחרותיות, שערים יפים, כוכבים עולים ומשחקי עונה כמעט מדי מחזור - מה עוד אפשר לבקש?", כך נכתב ב'פראנס פוטבול' לקראת המחזור ה-31 והם ידעו על מה הם מדברים, כשרק שלוש נקודות הפרידו ערב המחזור בין הראשונה לשישית. אז משחקי הערב (שבת) אמנם לא הניבו שערים למכביר, אך בהחלט סיבכו את המצב בצמרת, כשנאנסי סיפקה הפתעה אדירה עם ניצחון 1:2 בבורדו. ליון, שתתארח אצל האלופה במסגרת גומלין רבע גמר ליגת האלופות, עלתה זמנית למקום הראשון בזכות 1:2 חשוב בראן. ליל פספסה הזדמנות לעשות זאת, לאחר הפסד 1:0 מול ואלנסיין. האחרונה שהחמיצה את ההזדמנות לעלות לפסגה הייתה מונפלייה, שנפרדה ב-0:0 ממונאקו במשחק שנעל את הערב וטיפסה רק למקום השני. בתחתית, נראה כי לה מאן השלימה עם הירידה, לאחר הפסד 2:0 לסנט אטיין.

בורדו - נאנסי 2:1

שבוע לא טוב עבר על אלופת צרפת, וזה בלשון המעטה. בשבת איבדה בורדו את גביע הליגה עם הפסד 3:1 למארסיי ובשלישי הפסידה באותה תוצאה לליון במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. לפני הגומלין רצתה בורדו לשמור לפחות על הפסגה כשאירחה את נאנסי הרגועה, אבל כשלה לעיני אוהדיה. יוסוף חאג'י המרוקני העלה דווקא את האורחים ליתרון בדקה ה-18, אחרי שיתוף פעולה עם איסיאר דיה, כובש השלושער לרשת לאנס בשבוע שעבר. פרננדו קבנאגי, שפתח בחוד במקום מרואן שמאק, השווה מקרוב בדקה ה-28 לאחר כדור קרן. בורדו לחצה כדי להשלים מהפך, אבל דווקא דיה המוכשר עקץ מבישול של המגן פלוריאן מראנז', אקס בורדו. לאלופה עדיין שני משחקים חסרים, אך היא עמוק בבוץ.

מונפלייה - מונאקו 0:0

מונפלייה היא קבוצת הבית הטובה בליגה והיא גם פגשה את מונאקו הכבויה, אלא שהאחרונה, שסיימה את שלושת משחקיה הקודמים בתוצאות מאופסות, גררה את קבוצת הצמרת לעוד אחד כזה. דייגו פרז היה קרוב להעלות דווקא את האורחת ליתרון, אבל בעט למשקוף בדקה ה-18 וגם שאר הניסיונות של שתי הקבוצות לא נשאו פרי. מונפלייה בהחלט יכולה להיות מאוכזבת.

ראן - ליון 2:1

"למרות הצעד החשוב שעשינו לעבר חצי גמר ליגת האלופות, הליגה עדיין ניצבת בראש סדר העדיפויות שלנו", הבהיר הקשר מיראלם פיאניץ' לפני שליון הגיעה להתארח במגרשה של ראן הלוהטת, שניצחה ארבעה משחקים רצופים והתקרבה עד כדי שבע נקודות מהפסגה. ליון איבדה העונה 14 נקודות במשחקים שבאו אחרי אירופה, כמו בעונה הקודמת, אך הפעם התגברה על המכשול. אסמואה גיאן הבקיע את ה-13 שלו העונה אחרי 15 דקות של משחק, אך ליון התעוררה במחצית השנייה. פיאניץ' בישל למישל בסטוס בדקה ה-53 ושמונה דקות לאחר מכן ליסנדרו לופז נגח לרשת והשלים מהפך. ליון שוב במקום שכל כך מוכר לה משנים עברו.

ואלנסיין - ליל 0:1

אחרי היכולת הנהדרת בניצחון הגדול על מונפלייה וההעפלה למקום הרביעי, בליל נתקלו בקשיים דווקא במשחק החוץ נגד ואלנסיין העשירית, שאיבדה עניין בליגה ומחלקת לאחרונה נקודות לכל דורש. הקבוצה המלהיבה בליגה לא שחזרה את היכולת שאפיינה אותה ברוב שלבי העונה, כאשר הכי קרוב שהגיעה לכיבוש היה נגיחה למשקוף של הבלם אורליאן שג'ו. בדקה ה-82 נענשה ליל, כשממאדו סמאסה הכניע את מיקאל לאנדרו ומנע מהאורחים לעלות לפודיום.

משחקים נוספים:

גרנובל - לוריין 2:1
לגרנובל: נאסים אקרור (3). ללוריין: קווין גמיירו (32), ג'יימס פאנשון (85)

סנט אטיין - לה מאן 0:2
לסנט אטיין: סדריק ורו (55), יוהאן בנלואן (76)

ניס - סושו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully