וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-2:2

העכואים כבר השיגו מהפך ועלו ל-1:2 בזכות שער ובישול של בן מרטין, אבל דמארי כבש את השני שלו והשווה בתוספת הזמן

הפועל עכו כבר הרגישה סוף סוף בבית באיצטדיון גרין בנצרת עילית, כשעלתה ליתרון 1:2 מול מכבי פתח תקוה, השלימה מהפך ונראתה מצוין, אבל אז הגיעה הדקה ה-90. המארחים חזרו נהדר מפיגור 1:0 בעזרת שער מצוין של בן מרטין (62) ובישול שלו לאובודו אוקוצ'ה (65), אבל עומר דמארי, שהבקיע ראשון (35), גם חתם את התוצאה וקבע 2:2 וחלוקת נקודות עם שער בדקת הסיום. בעקבות הניצחון המפתיע של אחי נצרת בבלומפילד, עכו מרוחקת רק נקודה מהקו האדום, בעוד מכבי פתח תקוה תהיה ככל הנראה בפלייאוף המרכזי בתום הליגה הסדירה.

מאמן עכו, ירון הוכנבוים, אמר אחרי המשחק: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. הניצחון כבר היה בידיים שלנו, היינו מצוינים במחצית השנייה וזה מה שהביא לנו יתרון, אבל חבל שלא ידענו לשמור עליו. מאבק הירידה יוכרע רק בפלייאוף התחתון ואני מרוצה מהיכולת שלנו לקראתו".

מכבי פתח תקוה פתחה טוב יותר את המשחק, למרות האלתורים הרבים של פרדי דוד בהרכב, כאשר דודו גורש הציל כדור ראשון בדקה השלישית. הפועל עכו התעוררה עם ניסיונות של רועי דיין וג'וני טננבוים, אך בדקה ה-35 נאלצה להוציא כדור ראשון מהרשת, כשעומר דמארי ניצל איבוד כדור של בן בנימין, חדר לרחבה ומצא את הרשת של גורש. 0:1 למכבי פתח תקוה.

במחצית השנייה ביצע ירון הוכנבוים שינוי כשהוציא את אדק מ'בה ושלח אל המגרש את שחר סימנטוב, ועכו החלה לגלות שיפור. לאחר מכן עלה מהספסל גם בן מרטין הליברי, שבדקה ה-62, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, הניף את רגל ימין וירה מ-20 מטרים לחיבורים של דרגוסלאב יבריץ'. עכו מאזנת ל-1:1. המארחים לא נחו על זרי הדפנה, ואחרי שגורש מנע מהם להיקלע לפיגור נוסף, הם השלימו מהפך. סימנטוב מצא את מרטין, שהוריד בראשו וסידר שער לאובודו אוקוצ'ה בדקה ה-65. 1:2 לעכו. המארחים לא עמדו בלחץ של המלאבסים, יצרו חור בהגנה בדקה ה-90 ומי אם לא עומר דמארי שייט לו באגף השמאלי, חדר לרחבה והכניע את גורש שהפעם לא יכול היה להושיע. 2:2 דרמטי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, אדק מ'בה (שחר סימנטוב, 46), בן בנימין, ג'וני טננבוים, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין (בן מרטין, 61), אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אבי יחיאל, ניצן דמארי, תומר אלבז, קובי גנון, חיים מגרלשווילי, אסי משיח (דובב גבאי, 70), דני פרדה (מרואן קבהא, 94), נבוישה מרינקוביץ' (טומיסלאב בוסיץ', 78), דן רומן, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully