וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס זכתה בטורניר מיאמי

הבלגית, שמדורגת במקום ה-16 בעולם, הביסה 2:6, 1:6 את ונוס וויליאמס וחגגה: "אני מאושרת מהצורה בה שיחקתי היום"

הקאמבק המופלא של קים קלייסטרס ממשיך ובגדול. הערב (שבת) זכתה הבלגית בטורניר מיאמי (סך פרסים: 3.645 מיליון דולר) כשהביסה 2:6, 0:6 את ונוס וויליאמס בגמר. קלייסטרס, המדורגת במקום ה-16, נזקקה ל-58 דקות בלבד כדי לנצח את החמישית בעולם, ולהנחיל לה את ההפסד הראשון אחרי 15 ניצחונות רצופים. עבור קלייסטרס בת ה-26 זהו תואר שלישי מאז חזרתה מפרישה בשנה שעברה ו-37 בכל הקריירה. הבלגית, שהשוותה את מאזן המשחקים מול וויליאמס לשישה ניצחונות מול שישה הפסדים, תחזור עכשיו לעשירייה הראשונה בעולם לראשונה מאז חזרה מפרישתה. וויליאמס נראתה לא טוב, תוך כדי שהיא עושה 30 טעויות בלתי מחויבות.

קלייסטרס פתחה את המשחק באופן פנטסטי, כששברה פעמיים את וויליאמס במערכה הראשונה תוך שהיא מנצלת את שתי ההזדמנויות שניתנו לה. הבלגית שמרה על משחקוני ההגה שלה בדרך ל-2:6 אחרי חצי שעה, שהפתיע בעיקר במידת הקלילות שלו. קלייסטרס המשיכה לעשות מה שהיא רוצה גם במערכה השנייה כששברה שלוש פעמים את ההגשות של וויליאמס ושמרה על שלה, שוב בקלות מפתיעה, בדרך ל-1:6 במערכה השנייה.

"החזרה לכושר הייתה כרוכה בהרבה עבודה קשה ויש כמה אנשים שאני רוצה להודות להם, כמו בעלי ומאמן הכושר שלי", אמרה קלייסטרס בטקס הנפת הגביעים. "אני מרגישה ממש טוב לזכות שוב בטורניר מיאמי, חמש שנים אחרי הזכייה הקודמת שלי. תמיד טוב לחזור למקום בו שיחקתי טוב בעבר ולאצטדיון כל כך יפה". הבלגית התייחסה גם למשחק המאכזב של ונוס וויליאמס: "היא שחקנית מעולה, אתלטית מצוינת ואחת הטניסאיות הגדולות בהיסטוריה של המשחק. ידעתי שאצטרך להראות היום את הטניס הכי טוב שלי. אני מאוד שמחה מהצורה בה שיחקתי לאורך כל המשחק".

וויליאמס, שזכתה כבר שלוש פעמים בטורניר מיאמי, אמרה: "לפעמים כשמכים כמה חבטות גרועות, אז לא קל לחזור לקצב המשחק שלך. זה לא היה היום הכי טוב שלי, אבל מה לעשות זה הספורט. אם את עושה כל כך הרבה טעויות לא מחויבות נגד שחקנית כמו קלייסטרס, המשחק יכול להיגמר מהר. היום הייתי האויבת הכי גדולה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully