וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "השחקנים יצטרכו לעשות חשבון נפש"

מנג'ר מכבי ת"א מאוכזב מיכולת שחקניו אחרי ההפסד לנצרת, והוסיף שני אימונים לחג. נמני: "האוהדים קיללו? הם צודקים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אפילו בסיוטים הכי קשים שלהם במכבי תל אביב לא חלמו על הפסד ביתי לאחי נצרת. הערב (שבת) הפסידו הצהובים 1:0 לקבוצה של ג'ון גרגורי, שמדורגת במקום הלפני אחרון בליגה, במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל. אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של אבי נמני תתקשה לשמור על המקום השלישי, כשבמחזור הבא תצא לקרב ראש בראש מול בית"ר ירושלים בטדי. לקראת סיום המשחק נרשם אירוע חריג כשאוהדי מכבי תל אביב קראו למנג'ר אבי נמני להתפטר. זעם רב נרשם בקרב הקבוצה כלפי השחקנים. הצעד הראשון שננקט הוא שמחר יהיו שני אימונים, וגם ביום שני, בערב החג, יתקיימו שני אימונים.

נמני: "האוהדים קיללו? הם צודקים"

"הסברים? מי שראה את המשחק לא צריך הסברים", תקף המנג'ר המאוכזב אבי נמני. "אנחנו מאוד מאוד מאוד מאוד מאוכזבים ממה שקרה על כר הדשא וזה הדליק לנו נורה אדומה. זו לא עניין של יכולת. בדרך כלל השחקנים נותנים את המקסימום והיום זה לא קרה. אני לא יודע אם הם לא רצו אבל הם לא נתנו את מה שאנחנו מצפים מהם מבחינת הרצון שזה הדבר הראשוני חלפני כל דבר אחר גם לפני יכולת".

על הקהל, שקילל את השחקנים וקרא לפיטוריו של נמני, אמר המנג'ר: "אנחנו מקבלים את הביקורות של הקהל וזה בצדק. אנחנו לא יכולים להתחבא משום דבר, וגם באופן אישי אני לא מתחבא מאחורי שום דבר, אני עומד בראש זקוף ואומר חד משמעית שהקהל צודק במה שקרה היום. צריך לדעת לקבל את זה כמו גברים ולבוא למשחק הבא ולהוכיח אחרת".

נמני התייחס ליכולת של השחקנים ובעיקר לרצון או יותר נכון, חוסר הרצון, שלהם. "אני יכול לעמוד מאחורי השחקנים ולהגן עליהם מהיום ועד מחר בטח ובטח כשהם נותנים את המקסימום. אבל השחקנים צריכים להבין שהרכבת עוצרת איפשהו, הם צריכים לעשות חשבון נפש עם עצמם, כי בסופו של דבר אנחנו לא אלה שמשחקים על המגרש. האחריות היא בראש ובראשונה עלינו אבל השחקנים הם צריכים לתת מעצמם יותר. לפעמים זה יוצא טוב, לפעמים פחות ועם זה אנחנו יכולים לחיות. אבל כשלא נותנים את המקסימום אנחנו לא מוכנים לעבור על זה לסדר היום".

נמני התייחס גם להשפעה על שחקני הקבוצה של ההודעה על צירופם של רוברטו קולאוטי ויואב זיו. "מכבי תל אביב צירפה בסך הכל שני שחקנים וזה רק לעונה הבאה. זה תירוץ מטופש. זה לא אמיתי ולא גברי לבוא בתירוצים שזה מפריע למישהו. להיפך, כל שחקן צריך עכשיו להתאמץ הרבה יותר כדי שהוא ימצא את עצמו בקבוצה גם בעונה הבאה, כך אני רואה את הדברים בצורה אמיתית. צריך לקחת את הדברים כמו גברים, גם אם הם לא טובים וצריך לדעת לקבל בראש כשמגיע ולהסתכל קדימה כי בשבוע הבא זה משחק חדש".

שחקן בקבוצה הוסיף: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו בשלוש השנים האחרונות. כולם שיחקו חלש מאוד. נצטרך להבין מהר מאוד מה קרה ולחזור לעצמנו".

שרן ייני אמר בסיום: "אני לא יודע להגיד אם זה המשחק הכי חלש שלנו העונה, אבל בהחלט לא שיחקנו טוב. התחלנו את המשחק בצורה טובה, אבל אז הם כבשו גול, ירדו לבונקר, וקשה מאוד לשחק נגד קבוצה שמשחקת ככה, חבל מאוד שהגענו למצב הזה. היתה אי הבנה בין שחקנים בשער שספגנו.

"המשחק הבא בטדי הוא מאוד קריטי כמו כל המשחקים האחרונים שהיו. עדיין הכל תלוי בנו ונבוא למשחק בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. לא שמעתי את הקהל שצעק לאבי להתפטר, אבל שמעתי את שריקות הבוז. הקהל לא מרוצה כי אנחנו לא מספקים את התוצאות במשחקים האחרונים. אני מצטער בשביל האוהדים והם ראו אותנו מפסידים, אנחנו לא נותנים להם שמחה בתקופה האחרונה. חשוב לי להגיד לקהל שאנחנו לא באים בכדי להפסיד, אבל לכל קבוצה יש תקופה לא טובה, יש לנו גרעין טוב וחזק מנטלי, זו תקופה קשה ואנחנו נעבור אותה. נמשיך להשקיע ולשחק בשבילנו ובשביל הקהל ואנחנו נצא מהמצב הזה".

יובל אבידור קיבל מכה בראשו בסביבות הדקה ה-80 והתלונן בסיום כי אינו זוכר שום דבר מהדקות האחרונות של המשחק. הוא נבדק על ידי הצוות הרפואי ובשלב זה עדין לא ברור אם יישלח לבדיקות נוספות.

לוזון: "אם נילחם כמו היום, נישאר"

בסיום המשחק אנשי נצרת חגגו. כובש שער הניצחון יניב לוזון אמר בסיום: "אני שמח על המשחק, הקבוצה הראתה פה הרבה אופי, אני לא מאמין שמישהו נתן לנו סיכוי לתיקו. עמדנו טוב, הסתגרנו ויצאנו למתפרצות. עשינו ניצחון טוב להמשך, אנחנו צריכים להתמודד בפלייאוף מול קבוצות ברמה שלנו. יהיה קשה, אבל אני מאמין שאם נילחם כמו היום, סיכוי גבוה שנישאר".

גם מאמן אחי נצרת ג'ון גרגורי היה נרגש מאוד אחרי הניצחון, שהגיע אחרי שלוש תבוסות 5:0 בארבעת המחזורים האחרונים: "עכשיו נהנה משלוש הנקודות לכמה דקות, אבל אנחנו עדיין בצרות ויש לנו עבודה קשה לפנינו בפלייאוף התחתון. הייתה הצגה מדהימה שלנו אחרי שכל כך הרבה דברים הלכו נגדנו במהלך המשחק, והיינו צריכים להחליף שני שחקנים שנפצעו בראשם, אבל הבחורים שלי שיחקו כמו חיילים והייתי מאושר מאיך שהתגוננו. הגענו לכאן עם תכנית משחק ודבקנו בה עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully