וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידיץ': "אף אחד ביונייטד לא מתכוון להרים ידיים"

הבלם מבטיח שיונייטד תילחם עד הסוף, למרות איבוד הפסגה: "לצ'לסי מצפים משחקים קשים". מאלודה: "דרוגבה היה מושלם"

בפעם האחרונה שצ'לסי ניצחה את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, השנה היתה 2005 והחודש מאי. אתמול (שבת), במשחק שפתח את המחזור ה-33 בממלכה, זה קרה שוב. הבלוז נעזרו בשער ראשון נפלא של ג'ו קול, שלטו לגמרי במשחק, וניצחו בסופו של דבר 1:2 על מנת להשתלט בחזרה על פסגת הטבלה האנגלית, ולפתוח מהשדים האדומים פער קטן של שתי נקודות.

מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, הפסיד בפעם הרביעית מתוך שש הפעמים שפגש את קרלו אנצ'לוטי. בסיום הוא היה נשמע מדוכדך מהרגיל. "כעת, צ'לסי הם הפייבוריטים. עם חמישה משחקים לתום הליגה יש להם יתרון של שתי נקודות והפרש שערים עדיף עלינו". בנוגע לשער המפוקפק של דידייה דרוגבה, שהובקע מעמדת נבדל והתברר כשער הניצחון, הוסיף פרגוסון: "אני לא מבין מדוע הקוון לא היה לפני המהלך. לא היה נפש חיה לפניו, והוא עדיין טעה. במשחק עם חשיבות כה גדולה אתה צריך שיפוט איכותי, ולא היה את זה. זו הייתה הופעה מאוד, מאוד רעה".

השער של דרוגבה היה ה-25 העונה בליגה, ואתמול הוא נאלץ לעלות מהספסל, עקב הפציעה אותה סוחב כבר זמן מה. "הוא הבין מדוע הוא מתחיל על הספסל, כי הוא לא התאמן ב-100 אחוז למשך השבוע", הסביר בסיום אנצ'לוטי את החלטתו. "אבל הוא היה טוב מאוד כשנכנס. הוא היה טרי, הבקיע שער פנטסטי ועזר לקבוצה. לנצח כאן לא היה קל, אבל עשינו עבודה טובה. יש עוד חמישה משחקים, אנחנו חייבים לשים לב, להישאר ממוקדים ולשמור על קור הרוח שלנו. זה ניצחון חשוב, אך שום דבר לא הוכרע".

"אני חושב שדידייה היה מושלם", החמיא פלורן מאלודה לחלוץ, ששוב היה חד ועקץ בהזדמנות הראשונה שלו, "יש לנו סגל חזק, ואנחנו יודעים שאנחנו בצמרת בגלל שהוא כובש הרבה".

אז מה נשאר להן?

"היו לנו הרבה הזדמנויות, ואם הייתה לנו רגל מסיימת, הכל היה נראה אחרת", יודע הבלם נמניה וידיץ', שלא מאבד תקווה: "יש לנו עוד חמישה משחקים, ואנחנו חייבים לנצח את כולם. זה לא יהיה קל, אבל המחצית השנייה נגד צ'לסי נותנת לנו תקווה שאנחנו עוד יכולים להצליח. אנחנו נקווה שצ'לסי עוד תאבד נקודות, ושהעבודה שיש לה גם את הגביע תסיח את דעתה קצת מהליגה. יש לה עוד משחקים קשים. אם ננצח את חמשת המשחקים האחרונים, אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב לזכות בתואר. אף אחד במנצ'סטר יונייטד לא מתכוון להרים ידיים".

חסרונו של ווין רוני הורגש, כאמור, במדי השדים האדומים, כשתאריך החזרה הצפוי שלו הוא ה-17 באפריל, היישר לדרבי הלוהט של מנצ'סטר מול הסיטי. בקבוצה מקווים שכך הוא גם יוכל לשחק ארבעה ימים לאחר מכן מול בורדו או ליון בחצי גמר ליגת האלופות, אם אכן היונייטד תצליח לעבור את באיירן בגומלין של רבע הגמר (כשהיא בפיגור 2:1 מהמשחק הראשון, כזכור).

סדר המשחקים מציב לשתי הקבוצות אתגרים לא פשוטים. צ'לסי תשחק מול בולטון (בית), טוטנהם (חוץ), סטוק סיטי (בית), ליברפול (חוץ) ו-וויגאן (בית). ליונייטד נותרו משחקים מול בלקבורן (בחוץ), מנצ'סטר סיטי (בחוץ), טוטנהאם (בבית), סאנדרלנד (חוץ) וסטוק סיטי (בית).

ונגר: "נילחם על האליפות עד הסוף"

ארסנל מאוד התקשתה מול וולבס באצטדיון האמירויות והשיגה ניצחון רק בדקה ה-94 משער של ניקלאס בנדטנר, למרות שהאורחת נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-67. יחד עם זאת, התותחנים השיגו את שלוש הנקודות המיוחלות ונמצאים עכשיו רק נקודה אחת ממנצ'סטר יונייטד ושלוש מצ'לסי הראשונה.

"זה ניצחון מאוד חשוב בשבילנו", אמר מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. "השוער שלהם היה ביום מצוין, הם בכלל קבוצה טובה, הם הגנו טוב. למרות זאת, הגענו להרבה מצבים אבל לא הצלחנו לנצל אותם. ככל שהזמן עבר וולבס צברו עוד ועוד ביטחון, אבל אני שמח שגילינו סבלנות ומשחק אינטליגנטי. לא הפסקנו להאמין לרגע". ונגר התייחס גם לפער ממנצ'סטר יונייטד וצ'לסי: "ההפרש הוא שלוש נקודות, אז יהיה מאוד מעניין. לכל הקבוצות יש לוח משחקים קשה ואנחנו נילחם עד הסוף".

גרנט: "השופטים חייבים יותר היגיון"

עוד מחזור חלף, שוב פורטסמות לא ניצחה (הפעם סיימה ב-0:0 ביתי מול בלקבורן) ולאברהם גרנט, כרגיל, יש תירוצים. "אני חושב שסטיב בנט הוא אחד השופטים הטובים בליגה", אמר גרנט בהתייחסו להרחקה של ואנדן בורה. "אני חושב שהשופטים חייבים להפעיל קצת יותר היגיון במשחקים שלנו, אחרי שסבלנו כל כך הרבה מהחלטות שיפוט העונה". המנג'ר הישראלי החמיא לשחקניו, שמעכשיו יתחילו בהכנות לחצי גמר הגביע האנגלי מול טוטנהאם בעוד שמונה ימים. "אנחנו עוברים מקרב לקרב והיום היה קרב נוסף. השחקנים נלחמו ואני גאה בהם על כך. כשמסתכלים על כל העונה, רואים שהבעיות נפלו עלינו אחת אחרי השניה, אך הראנו יותר ויותר עוצמות".

עדכון ראשון: 3.4, 17:55
עדכון אחרון: 4.4, 9:51

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully