וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל רעננה 1:4

על אף שהציגה יכולת חלשה לאורך דקות ארוכות, הפועל ת"א ניצחה את הפועל רעננה 1:4. שכטר בישל, סחט פנדל וכבש

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 1:4 על הפועל רעננה במחזור ה-29 בליגת העל, אחרי לא מעט מאמצים לא צפויים בהתמודדות עם נועלת הטבלה, שעושה רושם שכבר השלימה עם ירידתה לליגת המשנה. האורחת הציגה יכולת חלשה ברוב שלבי המשחק ובעיקר במחצית הראשונה, שבה עלתה ליתרון 0:1 בדקה השלישית והלכה לישון. רעננה השוותה סמוך לסיום המחצית, אבל אז שחקניו של גוטמן התאמצו קצת יותר, כבשו צמד בדקות 56 ו-59 ולקראת הסיום, והשיגו את שלוש הנקודות, שמצמקות שוב את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות בלבד, עד למשחק של הירוקים ביום שני מול בני יהודה.

איתי שכטר (ימין) שחקן הפועל תל אביב מול חיים פונטרומולי שחקן הפועל רעננה. איתי חסיד
סידר לורמוט גול, סחט פנדל, בישל לורוצ'ינה ולבסוף גם כבש. שכטר/איתי חסיד

המחצית הראשונה הערב הייתה המשך ישיר למחצית הראשונה של הפועל תל אביב נגד הפועל עכו בשבוע שעבר ולמחצית השנייה נגד הפועל חיפה בשבוע לפני כן. גילי ורמוט העלה את הלבנים ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל לאחר מכן האורחת שיחקה ברפיון ובחוסר מחויבות ולמרות שהצליחה להניע את הכדור, לא עשתה שום קולות של כיבוש שער שני.

בדקות הללו דווקא רעננה הייתה הקבוצה המסוכנת יותר, זו שלמרות המקום האחרון שלה בטבלה, לא חששה לצאת קדימה דרך האגפים ולנסות להשוות באמצעות דודו ביטון הכשרוני או סטיבן כהן, ששווה הרבה יותר מקבוצה שנאבקת על חייה בליגת העל. שתי דקות לפני המחצית רעננה גם זכתה לשוויון שהגיע בזכות, כשהצרפתי כבש בבעיטה שטוחה ומדויקת אחרי מפגן חוסר אונים אופייני מדי העונה של הגנת היריבה.

המחצית השניה נפתחה בצורה דומה לזו בה נגמרה הראשונה ואבי כנפו, עם החמצה גדולה בדקה ה-52, יכול היה להעניק למשחק הערב גורל דומה. למזלה של הפועל תל אביב יש לה את השוער הטוב בארץ שמנע מהאקס להשלים מהפך, ושלוש דקות לאחר מכן אניימה גם כבש בפנדל וקבע 1:2 אחרי הכשלה על שכטר. בויאן ורוצ'ינה, שנכנס כמחליף, כבש שער בכורה בליגה בדקה ה-59 וקבע 1:3 לא פשוט בכלל. בדקה ה-87 שכטר כבש את הרביעי והשלים משחק יעיל.

לעתים נדמה כאילו הפועל תל אביב הגיעה לרגעים המכריעים של העונה עם סגל שמתאים למאבק על הופעה בפלייאוף העליון ולא לתחרות על האליפות, אבל אז היא כובשת רביעייה, גם במשחק חלש, ומוכיחה את עוצמותיה. יש לה את אניימה, דה סילבה, ורמוט, שכטר, ואחרי הארבעה הללו בעיקר סימני שאלה כיצד הקבוצה הזו הצליחה בכל זאת להגיע למקום בו היא נמצאת וסימני קריאה בכל הנוגע ליכולות של אלי גוטמן כמאמן מצוין. אבל השאלה היא מה יהיה הלאה, כי מה שבקושי הספיק נגד הפועל חיפה, הפועל עכו והפועל רעננה, עלול שלא להספיק בפלייאוף העליון.

מהלך המשחק

דקה 1: דודו ביטון התגבר על דני בונדר ונגח למשקוף של אניימה כבר אחרי 35 שניות, תמיר פור הגיע ראשון לכדור החוזר אבל בעט מקרוב לקורה. החמצה גדולה של רעננה.

דקה 2: גול! בונדר קיבל כדור בצד ימין והעביר פס לכיוון מרכז הרחבה, שכטר עשה הטעיית גוף ועזב את הכדור וגילי ורמוט הגיע מאחור, נכנס לרחבה ובעט שטוח בין רגליו של סמדג'ה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 3: שכטר הוריד בראש לזהבי שהיה פנוי לחלוטין סמוך לרחבת החמש, אבל משישה מטרים, לבדו מול סמדג'ה, הפציץ לשמיים. עוד החמצה גדולה במשחק שנפתח בקצב מהיר.

דקה 24: עטיה העלה כדור טוב מאוד מימין, דודו ביטון נגח חזק, אבל אניימה ירד היטב וקלט.

דקה 35: שכטר התגבר על שלושה שחקני הגנה בצד ימין והעביר למרכז, זהבי בעט בלי לעצור, אבל סמדג'ה ירד וקלט.

דקה 43: גול! רעננה לחצה, ההגנה בלבן הרחיקה כמה פעמים, אבל בסוף המהלך בעט סטיבן כהן ממרכז הרחבה ימינה, לקורה ופנימה. 1:1.

דקה 49: ורמוט חתך את כל ההגנה של רעננה והשאיר גדול גדול לקנדה, אבל זה בעט רע מתוך הרחבה מעל המשקוף.

דקה 52: באדיר טעה בצורה חמורה כשעזב כדור עומק, כנפו השתלט על הכדור, נכנס לרחבה, הגיע לבדו מול אניימה, אבל השוער הניגרי הציל את קבוצתו מספיגה.

דקה 55: גול! ורוצ'ינה הכניס כדור טוב לשכטר, חלוץ הפועל השתלט על הכדור אבל נדחף על ידי עטיה מאחור ותבריזי הצביע על הנקודה הלבנה. אניימה בעט פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 59: גול! ורוצ'ינה קיבל משכטר כדור בצד ימין של הרחבה, העביר מימין לשמאל מול שחקן מרעננה ובעט כדור שסמדג'ה הצליח רק לגעת בו, אבל לא למנוע את כניסתו לרשת. שער בכורה לקרואטי בליגת העל הישראלית.

דקה 74: תמיר פור עבר כמה שחקנים לבנים ושלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אניימה הדף לקרן.

דקה 87: גול! שכטר קיבל את הכדור בתוך הרחבה, נכנס בכוח לכיוון קו הרוחב ובעט חזק בשמאל לרשת העליונה. 1:4 להפועל תל אביב.

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, חיים פונטרומלי, גיל קופר (איתי אלקסלסי, 67), תמיר פור, סטיבן כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס (מאור זוהר, 82), אבי כנפו (שניר שוקר, 77), דודו ביטון.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול (עומרי קנדה, 46), גילי ורמוט, ערן זהבי (יהודה חוטה, 78), איתי שכטר, ויקטור מרעי (בויאן ורוצ'ינה, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully