וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו בתיקו 0:0

המארחים איבדו סיכוי להיחלץ מהפלייאוף התחתון עם תיקו 0:0 מול קבוצתו של ויקו חדד, שהתרחקה מצידה מהפלייאוף העליון

בידיעה ברורה שאיבוד נקודות נוסף יציב אותה סופית בפלייאוף התחתון ויכתיר את עונת החזרה לליגת העל כאכזבה, רשמה הערב (שבת) הפועל חיפה אכזבה נוספת עם 0:0 ביתי מול הפועל באר שבע. גם האורחת מבירת הנגב יצאה מדוכדכת מקרית אליעזר עם נקודה בודדת, שהרחיקה אותה מהמאבקים על ההעפלה לפלייאוף העליון.

הלחץ בשתי הקבוצות ניכר על המגרש, והמשחק שהתפתח היה חלש מאוד. החיפאים הגיעו לכמה הזדמנויות לא רעות אבל לא שמרו על יכולת עקבית במשך 90 הדקות, ובמחצית השנייה הם אף זכו למבול של שריקות בוז מהקהל המקומי. מנגד ניסתה באר שבע לחלץ ניצחון למרות שגם היא לא הבריקה כשויקו חדד צירף את אוהד קדוסי לחוד בדקה ה-54 לצידם של ברק בדש וסיראז' נאסר, אבל אפילו בהרכב שלושת החלוצים היא לא סיכנה באמת של שערו של אוהד כהן, והשתיים נפרדו בתיקו מאופס, שתיהן רושמות משחק שלישי רצוף ללא ניצחון.

מהלך המשחק

דקה 5 - אראל רשם את ההזדמנות הראשונה במשחק אחרי הכנה של כיוואן אבל בעט מתוך הרחבה החוצה.

דקה 16 - ערן לוי ניסה להפתיע את קאלה בבעיטה אלכסונית, השוער הקרואטי קלט בלי קושי.

דקה 41 - באר שבע הייתה קרובה לפרוץ את הסכר אחרי שרביבו מצא את פדידה במצב קורץ, אבל הבעיטה של החלוץ נבלמה בקורה.

דקה 67 - אוהד קדוסי שעלה כמחליף בעט לידיו של אוהד כהן, שלא השתלט היטב על הכדור ונאלץ להדוף פעם נוספת אחרי שברק בדש עט על הריבאונד וכמעט כבש.

דקה 73 - ירו בלו המחליף פרץ לרחבה וניסה לחלוף על פני קאלה אבל בעט מזווית קשה החוצה.

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן, חי בן לולו (אושרי רואש 34), סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, שרון לוי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, הישאם כיוואן, ערן לוי, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט (ירו בלו 60).

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, נדב קידר, ויליאם סוארס, דנילו מוריירה, אופיר דוידזאדה, יוסי אופיר, אייל שן, מאור מליקסון, דוד רביבו (אוהד קדוסי 54), חנן פדידה (סיראג' נאסר 54, אביתר אילוז 90), ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully