וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: וובר יזנק מהפול פוזישן במאלזיה

תחת מעטה גשם כבד, הצליח נהג רד בול לסיים ראשון במקצה הדירוג. שומאכר שמיני. אלונסו, המילטון ומאסה הדרדרו לתחתית

מארק וובר יזנק מחר (ראשון) במירוץ מאלזיה מהפול פוזישן, לאחר שניצח היום במקצה הדירוג. הנהג האוסטרלי של רד בול, לו זוהי הפעם השנייה שיזנק מהמקום הראשון בסבב מירוצי הפורמולה 1, סיים הקפה בזמן של 1:49.327 דקות. הנהג הגרמני של קבוצת מרצדס ניקו רוזברג יזנק מהמקום השני לאחר שסיים הקפה בזמן של 1:50.673 דקות, בעוד סבסטיאן ווטל (רד בול, 1:50.789 דקות) ואדריאן סוטיל (פורס אינדיה, 1:50.914 דקות) יתייצבו אחריהם, בהתאמה. מיכאל שומאכר יפתח את המירוץ מהמקום השמיני (מרצדס, 1:51.717).

אלא שמה שעשה את הכותרות של מקצה הדירוג היה מזג האוויר הסוער והחלטות שיפוט שערורייתיות שגרמו לפסילתם של רבים וטובים. גשם הזלעפות שירד על המסלול במאלזיה גרם לפרננדו אלונסו (19 בדירוג), לואיס המילטון (20) ופליפה מאסה (21) להדרדר כמעט עד סוף הרשימה שכוללת 24 נהגים בסך הכול. במהלך המקצה אף הונף דגל אדום (הפסקת המקצה עקב הגשם וחוסר הראות שמהווים סכנה לנהגים).

* לדייויד קולת'הארד חסר הריגוש של המסלול, והיום (שבת) הודיע נהג המירוצים הבריטי במקצה הדירוג במאלזיה שהוא חוזר להתחרות. קולת'הארד בן ה-39, שפרש מסבב הפורמולה 1 ב-2009, יתחרה בסדרת מירוצים גרמנית (DTM) בעונה הנוכחית. אף אחד מהמירוצים לא מתנגש עם מירוצי הפורמולה 1 שם הוא משמש כפרשן, כך שהוא יוכל להחזיק בשני הכובעים - נהג ופרשן.

"האדרנלין חסר לי", הסביר קולת'הארד את חזרתו למסלול המירוצים. "אין שום הנחות במירוצים כאלו ובטח יהיו לי חיים קשים, אבל מי שלא מנסה לא יודע". קולת'הארד כאמור פרש ב-2009 לאחר 15 שנים בפורמולה 1. הוא ניצח ב-13 מירוצים עבור היצרניות וויליאמס ומקלארן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully