וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד חזרה למקום הראשון

הבלאנקוס גברו בהליכה 0:2 על ראסינג משערים של רונאלדו והיגואין וכעת הכל מוכן לקלאסיקו. אלמריה - מאיורקה 1:1

שבוע לפני הקלאסיקו הסתיים הערב (ראשון) המחזור ה-30בספרד. במוקד עמד נסיונה המוצלח של ריאל מדריד להישאר צמודה לברצלונה, כאשר הבלאנקוס ניצחו את ראסינג סנטאנדר 0:2 באל סרדינרו וחזרו למקום הראשון, כשלשתי המוליכות 77 נקודות. ביום שבת הכל יתנקז לברנבאו ואחר כך נקבל תמונה בהירה יותר לגבי זהותה של אלופת ספרד העונה.

ולנסיה, שניצחה את אוסאסונה 0:3, הגדילה את הפער במקום השלישי לשמונה נקודות והיא כנראה תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. מי שגם כן נמצאת בעמדה לעלות למפעל היוקרתי היא מאיורקה, ש-1:1 שלה בחוץ נגד אלמריה החזיר אותה למקום הרביעי. במשחק שנעל את המחזור הביסה אתלטיקו מדריד בביתה 0:3 את לה קורוניה.

ראסינג סנטאנדר - ריאל מדריד 2:0

ערב המשחק שחבל קנטבריה אמר מאמן ריאל מדריד, מנואל פלרגיני, ש"האל קלאסיקו לא יכריע את הליגה". אלא שבזמן שהקבוצה שלו וברצלונה מביסות את כל מי שעומדות בדרכן או במקרה הטוב ביותר מנצחות ללא הרבה קושי, נראה שהמשחק ביום ראשון הקרוב דווקא כן יהיה זה שיקבע את זהות האלופה.

ריאל מדריד שיחקה הערב בהליכה מהירה ומדי פעם העבירה לקצב ג'וגינג. זה הספיק לה כדי לנצח בקלות ולחזור למקום הראשון בליגה,. כריסטיאנו רונאלדו כבש את הראשון בפנדל מוצלח בדקה ה-23 אחרי שהוא עצמו חטף כדור, ניער מעליו את ההפרעות והוכשל ברחבה. ריאל המשיכה לדלג לאחר מכן עד שמסירה מזהירה של גוטי מצאה את גונזלו היגואין בדקה ה-76 והוא חתם את התוצאה עם שער הליגה ה-24 שלו העונה.

ולנסיה - אוסאסונה 0:3

הלוס צ'ה קצת גימגמו לאחרונה ולמשחק הערב הגיעו אחרי תבוסת 3:0 לסראגוסה מהתחתית במחזור הקודם, אבל גם ללא ג'רמי מתיו, דויד נבארו וקרלוס מרצ'נה, כולם שחקני הגנה כמובן, נהנתה ממפגש עם קבוצה שניצחה פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים ושמרה על המאזן גם הערב. הבעיות של ולנסיה התגברו בדקה ה-15, כשהבלם אנחל דלברט נפצע ורובן בראחה הוותיק נכנס במקומו למרכז ההגנה, אבל שערים של חואקין בדקה ה-48 ודויד וייה עם צמד בדקה ה-90 (אחד בפנדל), ושמירה על שער נקי על אף הפציעות בחולייה האחורית, עשו עבורה את העבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אלמריה - מאיורקה 1:1

לאחר שנחלה הפסד בית שני בלבד העונה, בשבוע שעבר מול ברצלונה, קיוותה מאיורקה להתאושש והיא הצליחה לעשות זאת במידה מסוימת, בטח לאור העובדה שהיא השיגה 11 נקודות בלבד מחוץ לביתה עד הערב. הקבוצה מהאיים הבאלריים התקשתה להתמודד עם ההתקפות שהגיעו משמאל, דרך אלברט קרוסאט ודומינגו והאחרון בישל לאוצ'ה קאלו את השער הראשון במשחק כבר בדקה החמישית, עם הגבהה מדודה שהסתיימה בנגיחה איכותית של הניגרי פנימה. במחצית השנייה מאיורקה כבר נראתה קצת יותר טוב והתפתח משחק שקול, ובדקה ה-88 כבש פייר וובו המחליף בנגיחה כדי לקבוע שוויון.

אתלטיקו מדריד - דפורטיבו לה קורוניה 0:3

באמצע השבוע סיימה אתלטיקו ב-2:2 עם ולנסיה במסטאיה במסגרת הליגה האירופית, והערב, אולי באחד הנסיונות האחרונים להתקרב בחזרה למקום שמבטיח השתתפות נוספת באירופה גם בעונה הבאה, הוכיחו הקולצ'ונרוס שהם עדיין לא ויתרו על הליגה. חואניטו (22), דייגו פורלאן (57) וטיאגו (61) העניקו למדרידאים ניצחון קליל על לה קורוניה הדועכת, שרשמה את הפסדה הרביעי ברציפות. בעקבות התוצאה הצטמק ההפרש בין הקבוצות לשתי נקודות ומי יודע, אולי הניצחון הזה יוציא את אתלטיקו לדרך חדשה.

משחקים נוספים:

חטאפה - אספניול 1:1
לחטאפה: מאנו (28). לאספניול: פבלו אוסבלדו (52). בן סהר לא נכלל בסגל של אספניול

ספורטינג חיחון - חרז 2:2
לספורטינג: רחברטו ריברה (13), מיגל דה לאס קוובאס (57). לחרז: מריו ברמחו (52), מתיאס אלוסטיסה (79).

ויאדוליד - ויאריאל 2:0
לויאריאל: אנחל לופז (9), נילמאר (59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully