וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרך של קובי אל הבנק

בריאנט האריך את חוזהו בלייקרס בשלוש עונות נוספות, תמורת כ-90 מיליון דולר. קופצ'ק: "השגנו את המטרה שהצבנו לעצמנו"

קובי בריאנט האריך את חוזהו בלוס אנג'לס לייקרס בשלוש עונות נוספות, כך הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) הנהלת הקבוצה הצהובה, שעות אחדות לפני משחקה נגד יוטה ג'ז (92:106). שווי העסקה מוערך בכ-90 מיליון דולר.

"אנחנו מרוצים מאוד שהצלחנו להגיע לסיכום וחתימה עם קובי על הארכת חוזהו בקבוצה", אמר הג'נרל מנג'ר של הקבוצה מיץ' קופצ'ק לאחר החתימה. "קובי הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה בעשור האחרון, כשעזר להובילה לארבע אליפויות והתפתח באופן אישי להיות אחד משחקני ה-NBA הגדולים בכל הזמנים".

לאחר שמוקדם יותר העונה האריך את חוזהו בקבוצה הסנטר הספרדי פאו גאסול, האלופה מרוצה מהסגירה עם שני הכוכבים הגדולים שלה. "הצלחנו להשיג את המטרות הללו", אמר קופצ'ק, "ולשמור על ליבה של הקבוצה כדי להבטיח את הצלחתה בשנים הבאות".

בריאנט, בין שלל תאריו הקבוצתיים והאישיים הרבים, נבחר 12 פעמים לאולסטאר והיה לשחקן הצעיר ביותר בעבר את מחסום 25 אלף הנקודות. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 27.2 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק. לאחר שחבר בתחילת המילניום לשאקיל אוניל, הוליך בריאנט את הלייקרס תחת הדרכת המאמן פיל ג'קסון לשלוש אליפויות ברצף (2002-2002). לאחר הפסקה בת שבע שנים, זכתה הקבוצה מעיר המלאכים באליפות נוספת אשתקד, כשגם השנה היא תדבר חזק. כעת, כאשר בריאנט, סגר את חוזהו, נראה שהראש שלו יהיה שקט יותר והוא יוכל להתרכז ביתר שאת על בהגנה על התואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully