וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדיך העפיל לגמר טורניר מיאמי ויתמודד מול רודיק

הצ'כי, שהדיח את פדרר, ניצח בחצי הגמר את סודרלינג 2:6, 2:6, ויחפש תואר מול האמריקאי, שהציג משחק מצוין ועצר את נדאל

11 חודשים רפאל נדאל לא זכה בתואר. אחרי הניצחון המשכנע ברבע גמר טורניר מיאמי על ג'ו ווילפריד צונגה, נדמה היה שהספרדי נמצא בדרך הנכונה. אמש (שישי), בחצי הגמר, חיכה למדורג מספר 1 בעולם לשעבר אנדי רודיק, אותו ניצח הטורפדו הספרדי בחמישה משבעת המפגשים ביניהם בעבר. עם זאת, המשחק הערב היה שייך לאלוף 2004, לפני הקהל הביתי שלו, שזכה לראות אותו פורץ לתודעה האמריקאית והעולמית בטורניר מיאמי של 2001, אז ניצח את פיט סמפראס הגדול.

המערכה הראשונה דווקא הלכה עם נדאל, שלא התרשם משמונה אייסים של רודיק וניצל שבירה אחת כדי לנצח 4:6. אלא שהאמריקאי לא נשבר בקלות, ובמערכה הבאה הוא הגיש נפלא, לא אפשר לנדאל אפילו נקודת שבירה אחת, ודהר כל הדרך ל-3:6. רודיק המשיך את המומנטום גם בפתיחת המערכה הקובעת, כששבר את ההגשות של יריבו כבר במשחקון השלישי, ומשם נדאל כבר לא הצליח לחזור. זה נגמר ב-3:6 לזכות המדורג שמיני בעולם.

לאחר המשחק של רודיק ונדאל, המשיך הלילה (בין שישי לשבת) הצ'כי תומאס ברדיך את מסע הקסם שלו, לאחר שהעפיל לגמר טורניר מיאמי, כשגבר בחצי הגמר על השבדי רובין סודרלינג 2:6, 2:6.

ברדיך, שעקף בדרך את המדורג 1 בעולם רוג'ר פדרר והדיח גם את מספר 10 פרננדו ורדאסקו, הפסיד עד כה בכל שלושת מפגשיו נגד סודרלינג. אלא שהנקמה המתוקה מבחינתו הגיעה בדיוק בזמן, כשהוא בכושר מצוין. "בכל המפגשים נגד רובין בעבר שיחקתי מאוד הגנתי", הסביר ברדיך מה עשה את ההבדל מבחינתו במשחק הזה, "ולכן רציתי לשחק יותר אגרסיבי, אבל מבלי לעשות טעויות".

ברדיך חבט 17 ווינרים לעומת 15 טעויות לא מחויבות, בעוד סודרלינג חבט 10 ווינרים לעומת כמות נכבדת של 31 טעויות לא מחויבות. הצ'כי גמר את המשחק לאחר 68 דקות, וירוויח נקודות דירוג לאחר שאשתקד הגיע עד מעמד חצי הגמר. חמש שנים לאחר שזכה בתואר היחיד שלו בטורניר פריז 2005 יחפש ברדיך את תוארו השני בטורניר מאסטרס, מול רודיק, שמחזיק במאזן של 2:5 לטובת האמריקאי, זה לבטח לא יהיה קל, אבל ברדיך נחוש להמשיך במסע הנהדר שלו אל עבר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully