וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני בטוח שננצח את ברצלונה ונזכה באליפות"

כוכב ריאל מדריד התראיין לתחנת טלוויזיה בספרד, שם דיבר על הקלאסיקו הקרוב, נבחרת פורטוגל וכן, גם קצת על עצמו

פחות משבוע וחצי נותר לקלאסיקו הגדול שיפגיש את ברצלונה וריאל מדריד, ואירופה כולה סופרת את הדקות. הערב (שישי) התראיין כוכב הבלאנקוס, כריסטיאנו רונאלדו, לתחנת טלוויזיה מקומית בספרד, ולא ברח משום שאלה. גם לא בנוגע למשחק הגדול של העונה. "אני בטוח שננצח את ברצלונה בברנבאו, וגם שנזכה בלה-ליגה", אמר הפורטוגלי בביטחון. עוד קודם לכן, מחכה לבלאנקוס משחק ליגה נגד ראסינג סנטאנדר, וגם בה רונאלדו לא מקל ראש. "לא יעזור אם ננצח את בארסה ונפסיד לראסינג. אנחנו חייבים להיות מוכנים ומפוקסים לכל משחק".

בהמשך התייחס הסופרסטאר להדחה הכואבת של ריאל מדריד מליגת האלופות, ואמר: "כל כך כעסתי שהפסקתי לצפות במשחק המפעל. זה כואב. הפסדנו בגלל הטעויות שלנו ואני מקווה שלמדנו את הלקח. אמשיך להילחם כדי לזכות בליגת האלופות גם אחרי העונה הזאת, לא חתמתי בריאל מדריד לעונה אחת בלבד".

על סדר היום של רונאלדו נמצא גם המונדיאל המתקרב, שנמצא במרחק של חודשיים. לגבי האפשרות שיפגוש עם פורטוגל את נבחרת ספרד, אמר: "אני מקווה לפגוש אותם, כי אז זה אומר שעברנו את שלב הבתים ונילחם נגד אלופת העולם. מפגש כזה בשלב הנוק-אאוט יהיה מאוד מיוחד. אני לא מפחד מספרד, אבל מבין שהם אחת הנבחרות הפייבוריטיות לזכות במונדיאל". לבסוף, נשאל כוכב העל האם הוא אוהב להיות כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי חייך, וענה: "אני מת על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully