וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עיר היין שולטת

סדרות חצי הגמר נפתחו כאשר מכבי ראשל"צ ניצחה את 22:31 את מכבי ת"א. הפועל ראשל"צ גברה על אס"א ת"א 24:31

סדרות חצי גמר הפלייאוף בכדוריד נפתחו היום, כששתי הקבוצות של העיר ראשל"צ אירחו את שתי הנציגות מתל אביב. הפעם, הניצחון היה של קבוצות עיר היין, שעלו ליתרון 0:1 בסדרה של הטוב משלושה משחקים.

מכבי ראשון לציון –מכבי תל אביב 22:31 (10:16)

כולם הבינו שהאלופה חזרה שוב לכושר כבר במשחקים הקודמים, אך הערב זה היה ניצחון חשוב מאוד ברגע האמת, ניצחון מוחלט שלא הוטל בספק כמעט מהפתיחה. לאחר 10:16 במחצית, הצליחו התל אביבים לחזור מעט ולצמק, אך רק לזמן קצר. יתרון 17:24 לראשל"צ עמוק בתוך המחצית השנייה קבע שהיום זה היום שלה, בדרך ל-21:29 לאלופה בסיום. במשחק השני בסדרה, שייערך בשבוע הבא בתל אביב, ראשל"צ יכולה לסיים את הסדרה ולהעפיל לגמר הפלייאוף. יואב נאמן, אריאל רוזנטל ויוהן רושקה הוליכו את כובשי ראשל"צ עם שישה שערים כל אחד.

הפועל ראשון לציון – אס"א תל אביב 24:31 (12:14)

המארחים הגיעו למשחק עם מאזן איום של 4:0 מול אס"א במפגשים ביניהן העונה. אבל בניגוד למשחקים הקודמים, היא ידעה לעלות ליתרון מהפתיחה ולמעשה שמרה עליו עד לסיום. בניגוד למשחק גמר הגביע, הפעם ראשל"צ עשתה את המוטל עליה באחד הרגעים החשובים ולשמור על יתרון הביתיות. ראשל"צ הוליכה מהפתיחה ביתרון קטן ובמחצית הובילה בהפרש של שני שערים, 12:14. לאורך המחצית השנייה הפער גדל, עד שריקת הסיום. אס"א יודעת שהיא חייבת לנצח במשחק הבא בבית, כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לגמר. ניצחון נוסף לראשל"צ יסגור את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully