וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - בית"ר ירושלים: קרב המומנטום

הקבוצות החמות של הגביע ינסו להמשיך ולדהור. יצחקי בהרכב הירושלמים, שחולמים על המקום השלישי (19:30, ספורט 1)

הפועל רמת גן תנסה להפתיע את אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הכי טוב בארץ, כאשר היא תארח בשבת את בית"ר ירושלים בוינטר (19:30, ספורט 1). רמת גן, שניצחה בשבוע שעבר את הפועל רעננה וממוקמת במקום ה-11, עשתה צעד גדול להבטחת עונה נוספת בליגת העל וכעת ינסו שם להשיג נקודות נוספות ולהתברג אפילו בפלייאוף האמצעי, בכדי להימנע מקרבות תחתית מורטי עצבים בפלייאוף התחתון.

הניצחון מול רעננה, ובנוסף הניצחון המצוין נגד מכבי חיפה בגביע, נתנו לשחקנים הרבה ביטחון ואמונה, שאפשר וצריך לשרוד בשלום את המחזורים שנותרו עד סיום העונה ולחולל את מה שנראה לפני שבועות ספורים כבלתי אפשרי - להישאר עונה נוספת בליגה. בקבוצה ביקשו מהשחקנים לשים בצד את הגרלת רבע הגמר שהועידה לרמת גנים משחק ביתי נגד בני יהודה, כאשר כעת העיניים נשואות אך ורק לשני המשחקים הקרובים בליגה, נגד בית"ר ובשבוע הבא נגד הפועל תל אביב בבלומפילד.

המאמן יובל נעים ייחסר את הקשר עומר בוקסנבוים שסובל ממתיחה חזקה בברכו וייעדר שבועיים נוספים. נעים יחסר כנראה מחר גם את הבלם גולן חרמון שסובל מפציעה חוזרת בשריר התאומים. קרלוס צ'קאנה צפוי להחליפו בעמדת הבלם לצידו של פאבל פרגל במרכז ההגנה. המגן תמיר בן עמי שיפתח בעמדת המגן השמאלי, יחגוג בשבת את הופעתו ה-332 ויהפוך לשיאן ההופעות בקבוצה. הוא יקבל מגן הוקרה בטקס שיערך לפני המשחק.

"נעשה את המקסימום נגד בית"ר ירושלים, ואני מאמין שאם השחקנים יבואו נחושים כמו שבאנו נגד מכבי חיפה השמיים הם הגבול", אמר המאמן נעים לקראת המשחק. "יחסי הכוחות ברורים לפני המשחק אבל במשחק אחד הכל אפשרי, דוד אמסלם עושה עבודה נפלאה ובכלל יש שם צירוף של הרבה דברים טובים. הם משחקים כדורגל יפה ומבקיעים הרבה שערים, אבל אנחנו לא משנים את צורת המשחק שלנו בהתאם ליריבה. אנחנו מתקדמים לאט לאט ובסך הכל אני חושב שבכדורגל הישראלי יש התייחסות יותר טובה להפועל רמת גן. היום כבר לא מסתכלים על הפועל רמת גן כמו על אחי נצרת, רעננה, ועכו וזה עוד צעד שלנו בדרך למעלה", הוסיף המאמן.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, קרלוס צ'קאנה, תמיר בן עמי, בני חדד, אנדרה קלדיירה, שי חדד, מור גולן, עמית אוחנה, סרג' איילי.

ואסקז או עזריאל?

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (שישי) את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד הפועל רמת גן מחר בוינטר (19:20, ספורט1). הירושלמים נמצאים בתנופה אדירה והם מגיעים למשחק אחרי חמישה נצחונות רצופים שהושגו מאז מינויו של דוד אמסלם למאמן הקבוצה. בית"ר נמצאת כרגע במקום הרביעי ובמועדון מקווים לטפס עד המקום השלישי בכדי לקבל משחק בית נוסף בפלייאוף העליון ולהיאבק על הכרטיס לאירופה, הישג שייחשב ליוצא מהכלל עבור הקבוצה.

ראשי הקבוצה והצוות המקצועי ניסו בימים האחרונים לפקס את השחקנים על המשחק מחר, מול היריבה מרמת גן שנמצאת בכושר טוב ואף העיפה את מכבי חיפה מהגביע. על רקע הגרלת הגביע, שסידרה לבית"ר מפגש מסקרן מול הפועל תל אביב ברבע הגמר, ינסו מחר החניכים של אמסלם להמשיך גם את המומנטום המצוין בליגה.

אמסלם יחסר מחר את הקשר אבירם ברוכיאן שצפוי לעבור ניתוח בברכו הפצועה ולמעשה סיים את העונה. גם פאולו דה לה האסה ייעדר בשל פציעה ברגלו וגם במקרה שלו חוששים בקבוצה כי הוא סיים את העונה, או במקרה האופטימי יחזור לקראת המשחקים האחרונים של הפלייאוף. לעומתם, צפוי ג'וניור ויסה לחזור לסגל אחרי היעדרות של חודשיים בשל פציעה.
לאמסלם יש מספר התלבטויות לגבי ההרכב. שמעון גרשון ותומר בן יוסף מתחרים על חולצת ההרכב בעמדת הבלם, כאשדר ברק יצחקי, שסיים עונש הרחקה, ישוב להרכב. בעקבות כך, מתלבט אמסלם האם להמשיך עם חן עזריאל בקישור או לפתוח עם סבסטיאן ואסקז במקומו.

באסיפת הוידאו לקראת המשחק הקרין אמסלם לשחקניו קטעים מהמשחק נגד אחי נצרת מהשבוע שעבר וכן קטעים ערוכים ממשחק הנצחון של הפועל רמת גן נגד הפועל רעננה במחזור שעבר.

הרכב משוער: אריאל הרוש; איתן טיבי, אריק בנאדו, שמעון גרשון (תומר בן יוסף), אלירן דנין; קובי מויאל, עידן טל, עמית בן שושן, חן עזריאל (סבסטיאן ואסקז), ברק יצחקי, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully